logo
امروز : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۸۸۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
یادداشت؛

حق رأی دادن را از خود نگیریم

حق-رأی-دادن-را-از-خود-نگیریم
بعد از انقلاب اسلامی و به برکت رهنمودهای امام راحل کشور و مردم وارد عرصه جدید شدند که در آن مردم سالاری‌دینی مطرح است و حضور مردم در انتخابات حرف اول را می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ در مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی بودیم و این حماسه ملی به شکل مطلوب برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در کنار فعالیت موثر احزاب مردم نیز در عرصه انتخابات حضور فعال و پویا داشتند و مشارکت بالای مردم در عرصه انتخابات شور و شوق خاصی به انتخابات ریاست‌جمهوری این دوره داده بود.

مخالفان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی سعی و تلاش خود را در این داشتند که مردم را نسبت به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی دلسرد کنند تا پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند ولی ملت شریف ایران همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند و هیچ بها و ارزشی به تبلیغات منفی دشمنان و بدخواهان نظام قائل نیستند و با حضور خود در عرصه‌های مختلف دشمنان را ناامید کرده‌اند.

انتخابات این دوره ریاست‌جمهوری با سلامت کامل برگزار شد و اکنون به دور دوم کشیده شده است و مردم کشورمان به یقین به خاطر انقلاب، دستاوردها و آرمان‌های آن دوست ندارند کشور دچار مشکلاتی شود و هرگز راضی نیستند دشمنان شاد باشند و قطعا دوباره در دور دوم این انتخابات حضور فعال خواهند داشت.

امیدواریم مشارکت مرحله دوم با شکوه‌تر از مرحله اول خواهد بود چرا که انتخاب ریاست جمهوری از جمله انتخاب‌های مهم و سرنوشت‌ساز کشور است که مردم با رأی خود فرد شایسته‌ای را برای مدیریت کشور انتخاب می‌کنند، همه ما باید قدر نظام و حق رأیی که به ملت شریف ایران داده شده است را بدانیم و به درستی از این حق خود استفاده کنیم.

با حضور پرشور مردم شریف ایران در این دوره از انتخابات فرد اصلح انتخاب می‌شود و هر آن کس که مردم برگزینند برای کشور و آحاد مردم قابل احترام است و امیدواریم روز ۱۵ تیر ماه بتوانیم یک فرد اصلح را برای مدیریت کشور برگزیده و صحنه باشکوه دیگری را شاهد باشیم و به جهان ثابت کنیم که همواره پشتیبان ایران، پرچم، نظام مقدس جمهوی اسلامی و ولایت‌فقیه هستیم. 

جا دارد یادی کنیم از شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان که در راه خدمت به مردم در حادثه ناگواری به شهادت رسیدند و مردم قدردان و همیشه در صحنه در بدرقه شهدای خدمت نشان دادند که چگونه قدردادن مسئولان زحمت‌کشی هستند که در عرصه و میدان حضور فعال دارند.

مردم نشان دادند که حضور گسترده آن‌ها در عرصه‌های مختلف بی‌دلیل نیست و مسئولانی که بتوانند با مردم باشند و برای مردم اقدامات گره‌گشا انجام‌ دهند مردم از آن‌ها حمایت می‌کنند.

امیدواریم مردم عزیز کشورمان شاهد روزهای خوش در آینده بوده و مسئولان کشور در سلامتی کامل باشند و همواره خدمتگزار ملت شریف باشند.

انتخابات ریاست جمهوری امسال زودتر از آنچه که قرار بود در کشور برگزار شد و بسیاری از کشورها فکر نمی‌کردند انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری با نظم خاص، باشکوه و مشارکت بالای مردم در کشور برگزار شود.

دولت‌مردان کشومان ایران، دولتمردان توانمندی هستند و امر انتخابات در کشور به بهترین شکل برگزار شد و خواهشی که داریم این است که مردم قدر حق رأی خود را بدانند و در روز جمعه ۱۵ تیر ماه در انتخابات حضور فعال داشته باشند.

هر رأی نقطه قوتی برای کشور بوده و حضور مردم باعث دلگرمی مسئولان است چراکه دشمنان دوست‌ندارند پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان را شاهد باشند و مردم شریف به این مهم آگاهی و بصیرت لازم را دارند.

پس نباید اقدامی کرد که دشمنان شادی کنند و بنابراین با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان خود را ناامید می‌کنیم، باید در نظر داشت مشکلات و سختی‌هایی وجود دارد و این دلیلی بر عدم مشارکت در انتخابات نیست چرا که می‌توان با انتخاب آگاهانه، مسئولانه و درست بر مشکلات غلبه کرد و کشور را به سوی آینده‌ای بهتر رهنمون ساخت.

باید در نظر داشته باشیم آرامش امروز در کشور را مدیون خون شهدا هستیم و این شهدا بودند که باعث رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران شدند و ما به برکت خون شهدا در نظام جمهوری اسلامی حق رأی داریم.

امجد باقری مسئول حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) استان زنجان

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر