logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۸۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان:

تمامی مراکز خرید گندم زنجان فعال شد

تمامی-مراکز-خرید-گندم-زنجان-فعال-شد-
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه از امروز تمامی 42 مرکز خرید تضمینی گندم در استان زنجان فعال شد گفت: کشاورزان می‌توانند گندم خود را به سیلو‍‌ها تحویل دهند.

ولی‌اله زمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به آغاز فرایند خرید گندم در استان زنجان اظهار کرد: از 23 خرداد ماه دو مرکز خرید تضمینی گندم سیلوی غدیر و سیلوی ولایت فعال شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امسال شرایط آب هوایی خرید گندم در استان زنجان را به تاخیر انداخته است ادامه داد: در برخی از مناطق استان زنجان گندم‌ها سبز بوده و هنوز به مرحله برداشت نرسیده است.

مدیرکل غله استان زنجان با بیان اینکه از امروز تمامی مراکز خرید تضمینی گندم فعال شد ادامه داد: همه 42 مرکز خرید تضمینی گندم در سطح استان از امروز می‌توانند نسبت به خرید گندم اقدام کنند و کشاورزان نیز می‌توانند گندم خود را به این مراکز تحویل دهند.

وی با بیان اینکه بر اساس برآوردهای جهاد کشاورزی میزان برداشت گندم در استان زنجان به 550 هزار تن برسد ادامه داد: از این میزان بخشی برای بذر و خودمصرفی کشاورزان صرف می‌شود.

زمانی با تاکید بر اینکه امسال برنامه‌ریزی‌ها به خرید 450 هزار تن گندم در استان زنجان تدوین شده است ادامه داد: در شهرستان خدابنده که قطب تولید گندم بوده برنامه‌ریزی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع پرداخت بهای گندم در استان زنجان ادامه داد: تمام نهادهای ذیربط بحث نظارت و پرداخت بهای گندم را پیگیری می‌کنند تا پرداختی‌ها در موعد مناسب اتفاق بیفتد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر