logo
امروز : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۸۷۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اداره راهداری زنجانرود خبر داد:

بهسازی دهانه پل‌های روستای زنجانرود

بهسازی-دهانه-پل‌های-روستای-زنجانرود-
اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: بهسازی یک دستگاه پل پنج دهانه روستای اسفناج، سه دهنه روستای ینگجه و ۱۴ دهانه قزل‌اوزن انجام شد.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه توجه به مشکلات فنی به وجود آمده در دال‌بتنی، شناژ و پیشانی یک دستگاه پل پنج دهانه اسفناج، اقدامات لازم جهت مرمت و بهسازی این پل انجام گرفت اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در جهت مرمت این پل؛ تخریب و کنده کاری بتن کاور دال بتنی، برس‌کاری و زنگ‌زدایی آرماتورها، مرمت شناژ، دال و پیشانی آن با استفاده از مصالحی همچون ترکیب ملات ترمیمی، ماسه، سیمان و چسب بتنی است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۳۷۰ میلیون تومان است که اجرای آن از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه دارد.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: قبل از این نیز تمامی این اقدامات برای پل سه دهانه ینگجه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و اجرای رادیه و برید یک دهانه از پل ۱۴ دهانه قزل‌اوزن با اعتبار ۲ میلیارد تومان در سال گذشته انجام شده بود.

زارعی با بیان اینکه  اهمیت موضوع در نگهداری ماشین آلات، سرویس کاری، بازدید و بررسی ناوگان اداره تمامی اقدامات با پیگیری مستمر مسئولان مربوطه در حال انجام است.

وی عنوان کرد: رنگ‌آمیزی و نصب شبرنگ‌های ترافیکی و ایمنی یک دستگاه کامیون FM، انجام شد و تیغ‌زنی اساسی، تسطیح و قنوسازی محور روستایی چرلانقوش به طول ۱۴ کیلومتر انجام شد.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود تاکید کرد: با توجه وقوع سیلاب‌های فصلی و عدم وجود روسازی راه در این محور، تیغ‌زنی اساسی و تسطیح به طول ۱۴ کیلومتر و قنوسازی در لاین شمالی و جنوبی به طول 21.5 کیلومتر انجام شد.

زارعی با اشاره به اینکه این اقدامات که کاملا امانی و توسط ماشین‌آلات خود اداره انجام می‌شود از اهمیت بسیار ویژه و بالایی برخوردار بوده و علاوه بر ایمن‌سازی محل، رضایت‌مندی  کاربران منطقه از جاده را به همراه دارد ابراز کرد: این اقدام مهم تا پایان سال در محورهای روستایی فاقد روسازی راه ادامه دار خواهد بود.      

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر