logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۸۷۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

کاهش 12 درصدی حوادث آب در استان زنجان

کاهش-12-درصدی-حوادث-آب-در-استان-زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان حوادث آب استان در سه ماهه نخست سال جاری با کاهش446 فقره، نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ و به نقل از روابط عمومی شرکت آب فاضلاب استان زنجان، علی‌محمد نادرخانی اظهار کرد: در همین مدت میزان کاهش حوادث شهری نیز 3 درصد بوده که بیشترین کاهش در زمینه حوادث شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات بوده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در میان شهرستانهای استان به ترتیب شهرستانهای زنجان، ابهر و خرمدره شاهد بیشترین تعداد حوادث آب بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در حوزه فاضلاب نیز بیشترین حوادث به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و ماهنشان رخ داده است.

وی گفت: در طول شبانه روز ساعات 9، 12 و 13 بیشترین تعداد اعلام حوادث به مرکز مپرای شرکت آبفا استان را داشته‌ایم.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان: در سه ماهه نخست امسال 134 هزار تماس با مرکز مپرای این شرکت برقرار شده است که از این تعداد بیش از 32 هزار تماس توسط کارشناسان آبفا پاسخگویی و پیگری شده است.

نادرخانی گفت: بیشترین دلیل تماس مشترکین با مرکز مپرا به ترتیب مربوط به اعلام قطعی، شکستگی، پرداخت قبوض و ثبت درخواست‌های صوتی بوده است.

این مسئول با اشاره به آمار سه ماهه خسارت سایر ارگان‍ها به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب گفت: شهرداری‌ها، شرکت مخابرات و پیمانکاران فاضلاب به ترتیب بیشترین تعداد خسارت وارده به این تاسیسات را وارد کرده‌اند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر