logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۷۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر خبر داد:

اختصاص اعتبار برای کتابخانه مرکزی ابهر

اختصاص-اعتبار-برای-کتابخانه-مرکزی-ابهر
فرماندار ابهر گفت: برای کتابخانه مرکزی ابهر مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

احمد ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان برای کتابخانه مرکزی شهرستان ابهر که حدود ۱۵ سال بلاتکلیف بود، مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال پیش‌بینی و تصویب شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مدرسه فاطمه‌الزهرا شهر ابهر که از پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: این پروژه به مدت ۱۲ سال بود که راکد و بلاتکلیف بود که در جلسه شورای برنامه‌ریزی با مساعدت استاندار قول اختصاص بودجه ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه گرفته شد.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی است، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بارها از سوی شهید آیت‌الله رئیسی مورد تأکید قرار گرفته است و بنای این دولت این است که کارهای نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم و به غیر از بخش مسکن کلنگ‌زنی نکنیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام غوغا کرد، گفت: در طول این سه سال اعضای دولت سفرهای پی‌درپی متعددی داشتند و رئیس‌جمهور در این مسیر شهید شد.

ذوالقدر تصریح کرد: بر این اساس دولت سیزدهم عزم خود را بر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و کوتاه کردن مسیر دسترسی به اهدف قرار داد تا از این طریق ضمن گشایش در امور، از تداوم خسارت‌های تحمیل شده ناشی از فرسایشی شدن پروژه‌ها هم جلوگیری کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر