logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۸۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان خبر داد:

نظارت ۳ هزار و ۵۰۰ نفر بر روند انتخابات

نظارت-۳-هزار-و-۵۰۰-نفر-بر-روند-انتخابات-
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم با حضور پرشور مردم در سطح استان همراه بود که در این راستا ۳ هزار و ۵۰۰ ناظر بر روند انتخابات در زنجان نظارت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ محمدجواد محمدی امروز با حضور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زنجان با بیان اینکه نظارت بر روند انتخابات به قبل و بعد انتخابات ارتباط دارد اظهار کرد: تمام اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تمام تخلفات توسط دفتر نظارت و بازرسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد ابراز کرد: اگر تخلفی در امر انتخابات روی دهد طبق وظیفه در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه تمام فرآیند انتخابات با تائید شورای نگهبان انجام می‌شود تصریح کرد: چندین مورد از تخلفات در سطح استان اعلام شده که چند مورد از این تخلفات طی روزهای گذشته توسط دفتر نظارت و بازرسی استان زنجان رسیدگی شده است.

محمدی ابراز کرد: تا به این لحظه انتخابات در استان با کمترین مشکل در حال برگزاری است و انتخابات ریاست‌جمهوری در استان زنجان به شکل مطلوب پیش می‌رود و امیدواریم با مشارکت حداکثری این حلاوت با روند بیشتر انجام شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان افزود: حضور مردم در صحنه انتخابات باعث بقای نظام می‌شود و مشارکت بالا در انتخابات با حضور پرشور مردم رقم خواهد خورد.

وی گفت: انتخاب مجلس شورای اسلامی در استان در دو مرحله با موفقیت انجام‌ شد و برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فرصت کم بود ولی با برنامه‌ریزی این کار با موفقیت همراه بود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان ابراز کرد: برخی تخلفات در سطح استان وجود داشت که با تذکر بر طرف شد و منجر به جرم نشده است و رعایت اخلاق‌مداری از جمله شاخصه‌های اصلی در امر معرفی نامزدهای انتخاباتی است‌.

محمدی گفت: چند نفر از اعضای ناظرین بودند که امر بی‌طرفی نسبت به نامزدهای انتخاباتی را رعایت نکرده‌اند و رسیدگی لازم به عمل آمده است.

وی گفت: چون افزایش شعبه انتخاباتی در استان وجود نداشت بر این اساس ۳ هزار و ۵۰۰ ناظر در شعبه‌های اخذ رأی در حوزه‌های انتخاباتی بر روند انتخابات نظارت دارند و در سطح استان ۷۷۲ شعبه وجود و حضور فعال دارد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: اگر انتخاب دوره دوم کشیده شود امیدواریم مردم پای کار باشند و بر اساس قانون، مجریان و ناظران انتخابات امانت‌دار مردم هستند که از ورود به مباحث انتخاباتی منع شده‌اند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر