logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۸۷۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

انتخابات پرشورتر نظام را قدرتمندتر می‌کند

انتخابات-پرشورتر-نظام-را-قدرتمندتر-می‌کند
امام جمعه قیدار گفت: انتخابات هرچه پرشورتر باشد نظام جمهورى اسلامی قدرتمندتر، کارآمدتر و امن‌تر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق حجت الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: یکی از مسائل بسیار حساس بحث انتخابات است و مشارکت هرچه پررنگتر، انتخابات پرشورتر خواهد بود، انتخابات هرچه پرشورتر، نظام جمهورى اسلامی قدرتمندتر و کارآمدتر و امن‌تر خواهد بود و در نتیجه مردم خوشبخت‌تر خواهند بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ویژگی‌های حقوق بشر آمریکایی محروم کردن مستضعفان از حقوق اولیه خود است و حقوق بشر آمریکایی حقوق ظالمان و بلعیدن ضعفاست و مخالفان جنایات کاخ سفید در سراسر جهان تروریست و موافقان جنایات آمریکا مدافع حقوق بشر به حساب می‌آیند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی یک دستاویزى است براى مقامات واشنگتن تا با استفاده از آن، بتوانند كشورهاى مخالف را به تبعیت از سیاست‏‌هاى خود وادار كرده و خواسته‌‏هاى خود را به این كشورها تحمیل كنند و امروز پرچم حقوق بشر در دستان بزرگترین ناقض و دشمن حقوق بشر یعنی آمریکا قرار دارد.

وی اضافه کرد: قاچاق کالا پدیده‌ای است که اقتصاد و جامعه ایرانی را درگیر کرده است و به‌طور گسترده‌ای در اقتصاد ایران رواج پیدا کرده و آثاری ناخوشایند را به‌جای گذاشته است و ضربه‌های سنگینی به اقتصاد وارد کرده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: خانواده كانون آرامش، مودت و رحمت است و نگاه اسلام و آموزه‌های ناب اسلامی به نهاد خانواده ویژه است که اگر خدای ناکرده پایه‌های خانواده سست و متزلزل شود، سعادت، کرامت و عزت انسانی از بین خواهد رفت.

وی افزود: آنچه خانواده‌ها را می‌تواند در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان مقاوم نگه دارد عمل به دستورات دین است که امپراطوری رسانه‌ای دشمن این سرمایه بزرگ را هدف قرار داده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مرحوم علامه امینی مؤلف کتاب گران سنگ الغدیر یکی از درخشان‌ترین چهره‌های اهل بصیرت در این عصر و زمان است و علامه امینی در عصری دست به نگارش کتاب ارزشمند الغدیر زد که بسیاری از نویسندگان عرب در آثار و تالیفات خود اندیشه شیعه را به چالش کشانده و از هیچ تهمت و افترایی علیه مکتب تشیع دریغ نمی‌کردند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر