logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۸۷۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

روز انتخابات، روز لیله‌القدر نظام است

روز-انتخابات،-روز-لیله‌القدر-نظام-است
امام جمعه ماهنشان گفت: روز انتخابات روز لیله‌القدر نظام و انقلاب است و امروز تنبلی و بی‌اعتنایی معنی ندارد و هیچکس نباید این انتخابات را دست کم بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: از حضور و تلاش هیات و ارگاهان‌هایی که در جشن غدیر تلاش کردن تشکر می‌کنیم چرا که غدیر نباید فراموش شود چون غدیر فراموش شد کربلا به وجود آمد، اهمیت غدیر از اهمیت عاشورا بیشتر است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه امروز روز انتخابات چهادهمین دوره ریاست جمهوری  و لیله‌القدر نظام و انقلاب است گفت: امروز تنبلی و بی‌اعتنایی معنی ندارد و هیچکس نباید این انتخابات را دست کم بگیرد.

امام جمعه ماهنشان یادآور شد: همچنان که ملزم به رعایت اخلاق در زمان تبلیغات بودیم باید ملزم به رعایت اخلاق بعد از انتخابات نیز باشیم.

علی‌اکبری با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی تراز ریاست جمهوری را خیلی بالا برد هر کس که رئیس جمهور شود باید خود را به آن تراز برساند.

وی عنوان کرد: هشدار سید حسن نصرالله دبیرکل مقاومت لبنان در پاسخ به تهدیدات فزاینده‌ای است که سران صهیونیستی درباره امکان باز کردن جبهه جنگ در مرزهای شمالی مطرح کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه کشور ما هفت درصد ذخایر معدنی جهان را دارا است عنوان کرد: ماهنشان می‌تواند از معدن در کنار گردشگری و کشاورزی به عنوان عامل توسعه استفاده کند.

 علی‌اکبری ابراز کرد: لازمه توسعه از طریق معادن این است که بتوانند با تمام ظرفیت کار کنند و اکتشافات جدید صورت گیرد و فعال کردن معادن غیر فعال انجام شود.

وی با بیان اینکه از خام فروشی مواد معدنی جلوگیری شود افزود: تولید کنسانتره و تولید شمش و واحدهای دیگر و قسمتی از کار در خود شهرستان انجام شود.

امام جمعه ماهنشان بیان کرد: در کنار آن حقوق دولتی معادن به شهرستان اختصاص پیدا کند‌.

 وی با اشاره به اینکه ۱۲ تیر ماه سالروز حمله دردمنشانه آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری است مطرح کرد: موضوع حقوق بشر را که آمریکا به عنوان ناقض آن در جهان شناخته می‌شود به ابزاری برای فشار به کشورهای مستقل مبدل کرده است.

وی تاکید کرد: در سال ۱۴۰۲ در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از جهت زیرسازی، جدول‌گذاری، ایجاد دیوار حائل و مسائل دیگر کارهای خوبی انجام گرفته است

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر