logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۸۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر خبر داد:

آغاز رأی‌گیری در ۱۰۲ شعبه اخذ رأی

آغاز-رأی‌گیری-در-۱۰۲-شعبه-اخذ-رأی
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر گفت: فرآیند رأی‌گیری از ساعت هشت صبح در ۱۰۲ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان ابهر آغاز شد.

اکبر طاهری‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: فرآیند رای‌گیری از ساعت هشت صبح در ۱۰۲ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان ابهر آغاز شد و جمعیت حاضر در شعب اخذ رأی، خبر از خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم ولایت‌مدار ابهر را می‌دهد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، امروز هشتم تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و شهرستان ابهر نیز با ۱۰۲ شعبه، که ۵۲ شعبه در شهر ابهر، ۱۴ شعبه در شهر هیدج و صائین‌قلعه، ۳۳ شعبه روستایی ثابت و سیار و سه شعبه سیار شهری آماده دریافت آرای مردم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر در مورد تدابیر انتخاباتی در شهرستان ابهر گفت: تمامی تمهیدات لازم از قبیل امور پشتیبانی، زیرساختی، فناوری، مخابراتی و … برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صورت گرفته است.

طاهری‌زاده در مورد افراد واجد شرایط رأی دادن در این دوره از انتخابات نیز گفت: تمام کسانی که سن آن‌ها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدین هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل، می‌توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی همچنین یادآور شد: مردم می‌توانند با ارائه اصل یکی از دو مدرک هویتی تعیین شده برای این دوره از انتخابات یعنی کارت ملی یا شناسنامه، برای رأی دادن در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار تأکید کرد: مردم برای انداختن رأی خود به صندوق‌ها در ساعات اولیه اقدام کنند و این تکلیف شرعی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر