logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۸۷۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر:

مشارکت حداکثری زبان دشمن را کوتاه می‌کند

مشارکت-حداکثری-زبان-دشمن-را-کوتاه-می‌کند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: هر زمان مشارکت در انتخابات بالا بوده زبان دشمنان و بدخواهان کوتاه شده و در مقابل هر زمان حضور کم رنگ‌تر از انتظار بوده دشمنان خارجی و منافقین خشنود شده‌اند.

حجت‌الاسلام داود شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ ضمن  تبریک ایام عید سعید غدیرخم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: طبق قانون اساسی بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی امروز موعد انتخاب رئیس‌جمهور جدید است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ابعاد این انتخاب، گفت: حضور حداکثری در این حرکت الهی امری بسیار مهم و ضروری است و آنچنان که امام خامنه‌ای حفظه‌الله فرمودند؛ هر زمان مشارکت بالا بوده زبان دشمنان و بدخواهان کوتاه شده و در مقابل هر زمان حضور کم‌رنگ‌تر از انتظار بوده دشمنان خارجی و منافقین خشنود شده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تصریح کرد: این برهه از زمان که ملت ولایت‌مدار ایران از دو سو مورد توجه قرار گرفته‌اند که باید با حضور حداکثری جواب هر دو گروه را بدهند، گروه اول حق‌طلبان و مظلومین عالم هستند که چشم به حضور با صلابت ملت ما دارند و در مقابل نیز دشمنان الله نیز منتظر مانده، چه در منطقه و چه در سطح جهانی که ملت چه می‌کنند.

وی با بیان اینکه این موارد وظیفه عموم مردم را نسبت به حضور حداکثری چند برابر می‌کند، گفت: باید تک‌تک نسبت به این امر تلاش کرده و هرکس به قدر و توان خویش اطرافیان را تشویق به شرکت در این فریضه الهی و ملی کنیم. 

شجاعی خاطرنشان کرد: آنچه در مسیر حرکت دولت و کشور مهم است انتخاب شخص اصلح از بین کاندیداها است، در قرآن کریم خداوند متعال نسبت به ما بیان می‌دارند؛ «که کفار نباید تسلط(سبیل) بر مومنین داشته باشند بلکه ولایت مؤمنین بر برخی دیگر مورد بیان قرآن کریم است». با توجه به این نکته منتخب باید توجه داشته باشیم که در این امر مهم با کم‌توجهی اشخاصی را در جامعه اسلامی حاکم بر مومنین نکنیم که ذلت برای مسلمانان به ارمغان بیاورد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر