logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۸۷۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بیانیه؛

دعوت سازمان بسیج فرهنگیان به حضور در انتخابات

دعوت-سازمان-بسیج-فرهنگیان-به-حضور-در-انتخابات
انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور و افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان به حضور در انتخابات بیانیه صادر کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

بیشتر بخوانید

 بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالى : إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا….. (سوره نساء ۵٨) 

انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم از ارکان حکمرانی درست، مایه پیشرفت، سربلندی کشور و افزایش سرمایه اجتماعی خواهد شد.

رهبر انقلاب:‌ مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است که انتخابات و تعیین مسئول کشور، مهمترین مظهر آن است.

انتخابات به عنوان مظهر مردم‌سالاری‌ دینی در جمهوری اسلامی، برگ دیگری بر حماسه‌های حضور خواهند افزود، بر همه اقشار اجتماعی و مخصوصا فرهیخته فرهنگیان لازم است تا نسبت به زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی رشد دهنده که مسیر پویش حق را در جامعه اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند.

انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم از ارکان حکمرانی درست، مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است.

حضور همه آحاد ملت در پای صندوق‌های رأی، نشــانه حضور مردم شریف ایران در صحنه‌های مهم و حساس اداره کشور است، مشارکت حداکثری مردم باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت کشور در عرصه‌های بین‌الملل خواهد شد.

سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان از آحاد مردم به خصوص فرهنگیان فرهیخته و خانواده محترم آنها که خواهان عزت و پیشرفت ایران هستند دعوت به عمل می‌آورد تا برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رأی حضور پیدا و بار دیگر دشمنان را از طمع به این سرزمین ناامید کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر