logo
امروز : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۸۷۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان زنجان:

تعداد پرونده‌های قضائی زنجان کاهش یافت

تعداد-پرونده‌های-قضائی-زنجان-کاهش-یافت-
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان گفت: پرونده‌های ستاد نیروهای مسلح استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل ۲۰ درصد کاهش دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ رحیم رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز برگزار شد با بیان اینکه جایگزین‌های حبس سازمان قضائی نیروهای مسلح متفاوت است و متناسب با آن اعمال‌ می‌شود اظهار کرد: سامانه سوء پیشینه به صورت الکترونیکی در سازمان قضائی نیروهای مسلح تشکیل شده و خدمات لازم ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان سازمان قضائی نیروهای مسلح زنجان مقوله آموزش را از سال ۷۶ در کشور آغاز کرده که طی سال گذشته به ۱۳ هزار و ۹۶۲ نفر ساعت آموزش حقوقی و قضایی ارائه شده است ابراز کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح به جرائم نیروهای مسلح رسیدگی می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۰ مورد بازدید از زندان‌های استان انجام گرفته است تاکید کرد: از این بازدیدهای انجام شده چهار مورد آن با همکاری فرمانده‌هان نیروهای مسلح استان و برای مشاهدات میدانی تهیه و برنامه‌ریزی شده بود.

رحیمی با اشاره به اینکه از گذشته تاکنون حاکمان از هر نوع ماهیتی که داشته‌اند برای حفظ امنیت ملت تلاش کرده‌اند تاکید کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح در راستای پیشگیری از جرائم امنیتی تشکیل شده است. 

وی با بیان اینکه سازمان قضائی نیروهای مسلح به جرائم نیروهای نظامی و امنیتی رسیدگی می‌کند تا این نیروها با حفظ سلامت و اقتدار خود، همچنان خار چشم دشمنان باشند اضافه کرد: نباید در حاکمیت جرمی رخ دهد و از نظر ما حتی یک مورد هم زیاد است.

در ادامه دادستان سازمان قضائی نیروهای مسلح استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین جرم در حوزه نیروهای وظیفه، فرار از خدمت است تصریح کرد: افرادی که فرار از خدمت هستند با معرفی خود شامل تخفیف خواهند شد.

بهرام علیزاده ابراز کرد: یگان‌هایی که بیشتر با مردم در ارتباط هستند بیشترین پرونده را دارند و در برخورد با تخلفات فارغ از توجه به درجه فرد متخلف برخورد می‌شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر