logo
امروز : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۸۷۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

غذای گرم بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

غذای-گرم-بین-نیازمندان-زنجانی-توزیع-شد
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۶۰ هزار و ۱۵۰ بسته غذایی و غذای گرم بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان زنجان؛ روح‌اله صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیرخم و چله شهدای خدمت، در قالب طرح «اطعام علوی» زمینه بهره‌مندی نیازمندان از بسته‌های غذایی، گوشت گرم در قالب قربانی و همچنین غذای گرم فراهم شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه میزان کمک‌های اولیه خیران و مردم به نیازمندان در عید غدیر 84 میلیارد و 330 میلیون ریال بود، اضافه کرد: مردم به صورت خودجوش و با محوریت محلات در این زمینه مشارکت بسیار چشمگیری داشتند که از یکایک آن‌ها کمال قدردانی را داریم.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در تشریح جزئیات این کمک‌ها گفت: امسال 400 بسته غذایی به ارزش 5 میلیارد و 130 میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی گفت: همچنین 59 هزار و 750 پرس غذای گرم به مبلغ 77 میلیارد ریال و 10 قربانی به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

صالحی با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک به نیازمندان در قالب طرح اطعام علوی همچنان ادامه دارد، گفت: همچنین به همین مناسبت حامی‌یابی برای ایتام و فرزندان محسنین نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر اینکه در این طرح ملی و خداپسندانه خیران به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقلی در حد توان متقبل می‌شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر