logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۸۶۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان:

آموزشگاه فاطمه‌الزهرا ابهر ۷۰ درصد پیشرفت دارد

آموزشگاه-فاطمه‌الزهرا-ابهر-۷۰-درصد-پیشرفت-دارد
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: پیشرفت پروژه فاطمه الزهرا(س) نزدیک به ۷۰ درصد است و تلاش خواهد شد این پروژه امسال به اتمام و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حمیدرضا اسلامی در آئین افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه شهرک گلشهر ابهر، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم گفت: از خیرانی که در احداث و توسعه فضاهای آموزشی و به خصوص خیرانی که در احداث آموزشگاه ۶ کلاسه شهرک گلشهر ابهر که فاقد فضای آموزشی دولتی بود تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ما به لحاظ سرانه آموزشی در شهرها دچار مشکل هستیم، گفت: از این بابت که سرانه دانش‌آموزی به‌دلیل مهاجرت‌هایی که صورت می‌گیرد و تمرکز جمعیتی که در شهرها به وقوع می‌پیوندد نسبت به روستاها دچار کمبود سرانه آموزشی هستیم.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: تعدادی از پروژه‌هایی که در سطح استان سالیان سال معطل مانده بود سال گذشته به بهره‌برداری رسید و برخی دیگر نیز طی سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در مورد پروژه‌های در حال احداث شهرستان ابهر اظهار کرد: پیشرفت پروژه فاطمه الزهرا(س) نزدیک به ۷۰ درصد است و تلاش خواهد شد این پروژه امسال به اتمام و به بهره‌برداری برسد.

اسلامی تصریح کرد: پروژه دبستان ۹ کلاسه ابن‌سینا نیز پیشرفت ۶۰ درصدی دارد و ادامه عملیات عمرانی پروژه ۶ کلاسه خیری روستای فنوش آباد که ۵۰ درصد توسط خیر احداث شده است از هفته آینده آغاز خواهد شد‌‌‌.

وی در پایان یادآور شد: در مصوبات اعتباری مجلس ردیفی با عنوان تکمیل پروژه‌هایی که ۵۰ درصد آن توسط خیران احداث شده است وجود دارد و این قانون فرصتی است در جهت افزایش سرانه فضاهای آموزشی و انتظار این است در بحث فعال کردن بیش از پیش مجامع خیری شهرستان ابهر تلاش مضاعفی صورت گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر