logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۸۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم در گفتگو با موج‌رسا:

مراقب روی کار آمدن دولت ناکارآمد باشیم

مراقب-روی-کار-آمدن-دولت-ناکارآمد-باشیم
امام جمعه طارم با بیان اینکه در انتخابات باید مراقب افرادی و توطئه‌های آنان برای روی کار آمدن افراد نالایق بود و نسبت به این مهم حساسیت داشت.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه مردم عزیز ایران اسلامی روز جمعه با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای به دشمنان ثابت خواهند کرد که پشت نظام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند اظهار کرد: توطئه‌ها و تبلیغات دشمنان تاثیری بر انگیزه پرشور مردم نداد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ملت شریف ایران اجازه نخواهند داد که دشمنان برای حضور پر شور ما در انتخابات تصمیم بگیرند اذعان کرد: عظمت و اقتدار کشور با این انتخابات رقم خواهد خورد.

امام جمعه طارم با اشاره به اینکه بسیاری از افراد هستند که مردم را دعوت به انتخابات می‌کنند و خود در انتخابات‌ حاضر نمی‌شوند ابراز کرد: باید مراقب بود مردم باید دوست و دشمنان خود را بشناسند آگاهی، بصیرت بالا و انتخابات فرد معتمد برای جامعه امری ضروری است.

منصوری گفت: مردم شخصی را که برای مدیریت جامعه در نظر دارند باید از نوع معتمد و خدمتگزار باشند و مردم هم باید خیلی حواسشان باشد و سلیقه و عملکرد افراد را بررسی کنند و افراد ناکارآمد و کسانی که با نظام و انقلاب زاویه دارند قدرت را بدست نگیرند.

وی افزود: چرا که آنها به جای اینکه به فکر حل مشکلات مردم باشد به فکر خوشحالی و خوش خدمتی برای دشمنان خواهند بود.

امام جمعه طارم عنوان کرد: مردم تازه از مشکلات و دردسر دهه ۹۰ راحت شده‌اند خدای نکرده کاری نکنیم که دوباره گرفتار دهه ۹۰ باشیم زیاد نباید به حرف‌ها و وعده‌ها دل‌خوش کنیم باید به سابقه و عملکرد افراد توجه کنیم و مراقب روی کار آمدن دولت ناکارآمدی باشیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴