logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۸۶۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

شرکت در انتخابات تجدید میثاق با امامین انقلاب است

شرکت-در-انتخابات-تجدید-میثاق-با-امامین-انقلاب-است
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با همراهی مردم و با حضور مردم انقلابی در صحنه مبارزات پیروز شد، گفت: تداوم انقلاب اسلامی بخاطر حضور با بصیرت مردم بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه یکی از جلوه‌های حضور مردم در صحنه انقلاب و حضور در پای صندوق‌های رأی است، گفت: شرکت در انتخابات هم پشتوانه انقلاب اسلامی و هم عمل به وصیت شهدا و قرار گرفتن در مسیر آنان و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام و مقام معظم رهبری است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: شرکت در انتخابات هم رأی به نظام اسلامی و یک مشت بر دهان دشمنان است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری مهم‌ترین اولویت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی است، تاکید کرد: مشارکت بالا موجب اقتدار ملی شده و مقبولیت نظام را تقویت می‌کند، ثبات سیاسی و امنیتی کشور را ارتقا بخشیده و تهدیدات را دفع می‌کند.

وی ادامه داد: از طرفی همانطور که حفظ جان، مال، ناموس، دین و کشور واجب است و باید اینها را حفظ کنیم، رأی دادن نیز که مقدمه حفظ این موارد است واجب است.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی بارز‌ترین مظهر حضور مردمی و پشتوانه‌ای برای انقلاب و کشور است و دشمن هم از معجزه حضور مردم واهمه دارد، افزود: انتخابات و دخالت در سرنوشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و لذا هم حق و هم تکلیف است.

وی اظهار داشت: بر اساس فتوای مقام معظم رهبری  شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر