logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۸۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خبر داد:

برگزاری رزمایش آمادگی برای انتخابات در زنجان

برگزاری-رزمایش-آمادگی-برای-انتخابات-در-زنجان
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در راستای ایجاد آمادگی بیشتر برای برگزار کنندگان انتخابات در استان زنجان، دو مرحله رزمایش آمادگی برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: با برگزاری این رزمایش‌ها، مشکلات احتمالی مشخص و در جهت رفع آنها در روزهای منتهی به انتخابات تلاش می‌شود، تا انتخابی امن و  سالم فراهم شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مرکز استان و شهرستان‌ها در حال فعالیت هستند گفت: جلسات مشترک با مسئولان ستادهای این نامزدهای انتخاباتی برگزار و ضمن تشریح و شفاف سازی فرایند انتخابات نیمه الکترونیکی، بر رعایت اخلاق و قانون و دستورالعمل‌های مربوطه توسط ستادها و هواداران تاکید شد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان زنجان؛ براساس بهره‌مندی از تجریات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تعیین 772 شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای مردمی، مشکلی در در مناطق روستایی دور افتاده و  کم جمعیت و صعب‌العبور وجود ندارد.

رفیعی  افزود: شعب سیار، در تمامی اماکن و نقاطی که دسترسی به شعب ثابت وجود ندارد پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو برای دادن رای، شناسنامه و کارت ملی مورد نیاز خواهد بود گفت: ثبت احوال استان با اضافه کردن شیفت کاری عصر گاهی حتی در روز برگزاری انتخابات درخواست صدور یا تعویض و تحویل این مدارک هویتی را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

رفیعی به فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب استناد کرد و گفت: مولفه‌های چهار گانه انتخابات شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، مبنای تمام برنامه‌ریزی‌ها در ستاد انتخابات است.

وی گفت: در این میان مولفه مشارکت حداکثری بسیار راهبردی و منجر به ارتقاء سرمایه اجتماعی و اقتدار بین‌المللی ملت ایران خواهد شد لذا اهمیت بسزایی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه مردم ما همواره حماسه‌ساز هستند و در این انتخابات نیز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد گفت: در تداوم حماسه تشییع میلیونی پیکر پاک شهدای خدمت، تحقق حماسه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس و نامیدی دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر