logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۸۶۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی برای دانش‌آموزان زنجان

برگزاری-دوره‌های-آموزشی-برای-دانش‌آموزان-زنجان
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همزمان با ایام تابستان دوره‌های آموزشی، قرآنی و مهارتی ( در قالب طرح تابستانه مهارت) برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان؛ روح‌اله صالحی در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: یکی از نهادهایی است که همزمان با آغاز فصل تابستان برنامه‌های گسترده‌ای را برای پر کردن اوقات فراغت مددجویان تحت پوشش خود تدوین کرده است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های کتاب‌خوانی و پژوهش، اعتقادی و اخلاقی، قرآنی (شرعیات، احکام، روخوانی، تجوید و احکام)، نهج‌البلاغه و مهارت‌های زندگی برای پسران و دختران از جمله این آموزش‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد دانش‌آموزان توانمندی را در مجموعه خود دارد که باید از این ظرفیت استفاده کند. 

وی افزود: بحث‌های اردویی و فراغت از موضوعاتی است که باید در کنار تحصیل به آن توجه کرد. بسیاری از دانش‌آموزان مهارت‌های نهفته‌ای دارند که باید در همین زمان اوقات فراغت بالفعل شوند.

صالحی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا اوقات فراغت را برای مناطق کم برخوردار غنی کنیم، ما برای همه دانشجویان و دانش‌آموزان خود برنامه‌هایی برای توانمندسازی داریم که مهارت آموزی و نخبه پروری یکی از این بحث‌هاست.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز طرح تابستانه مهارت برای دانش آموزان اجرایی خواهد شد، افزود: سال قبل 724 نفر از دانش آموزان در این دوره شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 هزار و 328 دانش آموز و 295 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر