logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۸۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

دعوت جوانان زنجانی برای حضور در انتخابات

دعوت-جوانان-زنجانی-برای-حضور-در-انتخابات
با توجه به نزدیک شدن به انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری، جوانان استان زنجان از مردم دعوت کردند تا در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با توجه به نزدیک شدن به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، جوانان استان زنجان از مردم دعوت کردند تا در انتخابات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید

این جوانان بیان کردند: رأی ما برای جهت‌دهی کشور که به کدام سمت برود، تاثیر دارد. فرق می‌کند که چه کسی در پاستور در سِمَت ریاست جمهوری فعالیت کند؛ به همین دلیل مشارکت مردم در انتخابات، در آینده کشور و فرایندها تاثیر دارد. 

این جوانان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی، صداقتِ ایشان بود و نشان داد در این بازار سیاست می‌شود صادق بود و همراه مردم بود و مردم را عزت‌مند کرد. اگر دولت شهید رئیسی را با دولت‌های قبل مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که فرق دارد به چه کسی رأی بدهیم. کسی باید انتخاب شود که مانند شهید رئیسی دغدغه‌ی مردم را داشت و درد مردم را دیده و حس کرده و به این مسائل بی‌تفاوت نباشد. 

جوانان مومن و متعهد استان زنجان بیان کردند: اگر کاندیدایی برای رسیدن به ریاست جمهوری از تخریب و توهین و اختلاف‌افکنی استفاده کند، دست‌آویزی برای جریان‌های ضدانقلاب می‌شود. اگر افراد هدفشان خدمت خالصانه باشد، از هر وسیله‌‌ی غیراخلاقی نباید استفاده کنند.

الهه اله‌وردی

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر