logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۸۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر خبر داد:

آغاز عملیات عمرانی در امامزاده اسماعیل شناط

آغاز-عملیات-عمرانی-در-امامزاده-اسماعیل-شناط-
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: عملیات اجرایی و عمرانی امامزاده اسماعیل شناط ابهر طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه هیأت امنا شدن مایه افتخار است، اظهار کرد: نیت خدمت کردن و انجام کار برای رضای خداست و کار کردن برای امامزاده یک افتخار بزرگ است. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امامزاده اسماعیل (ع) یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی شهرستان است و از جایگاه خاصی در میان مردم شهرستان برخوردار است، تصریح کرد: در کنار کارهای عمرانی که در این امامزاده صورت می‌گیرد باید به کارهای فرهنگی نیز توجه ویژه وجود داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با تأکید بر اینکه خوشبختانه اعضای شورای ابهر همگی توانمند و صاحب‌نظر هستند، ادامه داد: برای پیشبرد اهداف تعیین شده برای امامزاده کسی نمی‌تواند تنهایی کاری انجام دهد همگی باید ید واحد و در تعامل و کنار هم‌ باشیم.

بهاوری با اشاره به اینکه همه خود را سرباز این نظام و انقلاب می‌دانیم، ابراز کرد: هر قدمی که برداشته می‌شود قطعاً برای جلب رضایت خداوند متعال، خدمت به مردم، جذب جوانان به سمت مکتب اهل بیت (ع) و جهاد تبیین است.

وی با توضیح اینکه امامزاده اسماعیل شناط یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان است که مغفول واقع شده است، تصریح کرد: هیچ‌گونه اقدامی که چشمگیر باشد تاکنون در این امامزاده انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با تأکید بر اینکه از تک تک کسانی که تاکنون در راستای عمران و آبادانی این امامزاده تلاش کرده‌اند تقدیر می‌کنیم، اضافه کرد: در کنار سایر کسانی که در راستای عمران و آبادانی این امامزاده دخیل هستند، هستیم و تلاش خواهیم کرد که در دهه اول محرم این امامزاده آماده شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت زیباسازی و کاشی‌کاری گنبد امامزاده گفت: عملیات اجرایی آن طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر