logo
امروز : جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۸۶۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان خبر داد:

جذب سرمایه‌گذار با رویکرد تکمیل زنجیره تولید

جذب-سرمایه‌گذار-با-رویکرد-تکمیل-زنجیره-تولید
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به روند جذب سرمایه‌گذار در استان زنجان گفت: جذب سرمایه‌گذار با نگاه تکمیل زنجیره تولید انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» مجید گلشنی امروز در نشست خبری با رسانه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه دو سال است که در حوزه سرمایه‌گذاری سعی کردیم اهدافی را برای استان ترسیم کنیم اظهار کرد: سعی بر این بوده که بعد از مشخص شدن اهداف ذیل آن شاخص‌ها مشخص شده و پروژه محور حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید براینکه در دو سال اخیر پایان هر سال برای سال جدید برنامه‌ریزی شده است عنوان کرد: برای تحقق برنامه‌‌ها سه محور اصلی در نظر گرفته شد که عدالت اقتصادی و توسعه توازن اقتصادی یکی از این محورها بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه به طول مثال استان زنجان جزو استان‌هایی است که کمترین نرخ بیکاری را دارد عنوان کرد: به توزیع و توان اشتغال زنجان توجه نشده در حالی که در شرق زنجان نیاز به نیروی کار وجود دارد این در حالی است که در غرب زنجان مشکل بیکاری داریم.

وی با بیان اینکه موضوع دوم توسعه صنایعی که مصرف انرژی و آب پایین و با رویکرد تکنولوژی محور هستند در دستور کار قرار گرفته است ادامه داد: رویکرد سوم نیز  ایجاد زنجیره تامین و تولید بوده که همواره این موضوع از رویکردهای مهم استان مطرح است.

گلشنی با بیان اینکه تشکیل زنجیره باعث کاهش هزینه‌های تولید می‌شود ادامه داد: جذب سرمایه‌گذاران با رویکرد تکمیل حلقه زنجیره تولید در استان انجام می‌شود.

در فیلم زیر توضیحات روند رشد سرمایه‌گذاری و صنایع در استان زنجان را از زبان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مشاهده کنید:  

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر