logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۸۵۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیأت کبدی استان زنجان:

اردوی تیم ملی کبدی در زنجان آغاز شد

اردوی-تیم-ملی-کبدی-در-زنجان-آغاز-شد
دبیر هیأت کبدی استان زنجان با بیان اینکه اولین مرحله اردوی تیم ملی کبدی در رده بزرگسالان در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: ۳۸ بازیکن از ۱۸ استان در این اردو حضور دارند.

غلامرضا بهرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه اولین مرحله اردوی تیم ملی کبدی بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا ( ۲۰۲۴ بانکوک) در استان زنجان برگزار شد، گفت: ۳۸ بازیکن از ۱۸ استان حضور دارند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بعد از برگزاری مرحله اول، ۹ مرحله دیگر نیز برگزار خواهد شد و جمعاً ۱۰ مرحله اردو خواهیم داشت تا بازیکنان بتوانند در مسابقات شرکت کنند.

دبیر هیأت کبدی استان زنجان با اشاره به تمرینات بازیکنان ادامه داد: بر اساس دستور ابلاغ شده از سرمربی تیم ملی، نوبت صبح تمرینات بدنسازی و بعد از ظهر‌ها تمرین کبدی به طور تخصصی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس شایستگی، توانمندی و شرایط بدنی که افراد دارند در این اردو خواهند ماند، عنوان کرد: از استان زنجان نیز مرتضی حیدری، کیان صادقی و داوود بازرگان حضور دارند که امیدواریم یکی از آنان تیم ملی را تا آخر همراهی کند.

بهرامی گریزی به محل مسابقات زد و ابراز کرد: محل استقرار بازیکنان در هتل پیام و تمرینات آن‌ها در سالن پارس فراجا برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴