logo
امروز : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۸۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان خبر داد:

اجرای برنامه‌های مختلف در جهت توانمند‌سازی مادران

اجرای-برنامه‌های-مختلف-در-جهت-توانمند‌سازی-مادران
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان گفت: در راستای توانمندسازی مادران و بهبود رابطه والد و فرزند، ورکشاپ آموزش فنون قصه‌گویی به مادران برنامه‌ریزی شده است.

ولی امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: هدف از برگزاری کارگاه‌های ویژه کسب‌ و کار، مهارت آموزی بانوان و توسعه کسب‌ و کارهای خانگی و کوچک است.

بیشتر بخوانید

 وی تصریح کرد: این کلاس‌ها شامل کلاس‌هایی از قبیل آموزشی نقاشی روی سفال، خیاطی، نگهداری گل و گیاه و روش‌های تکثیر، آموزش ساخت استاپ موشن است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه در جهت تحقق عدالت اجتماعی و بهره‌مندی عموم افراد جامعه برنامه‌های ویژه اوقات فراغت خاطر نشان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت در تمامی کتابخانه‌های ماهنشان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: آموزش روخوانی و تدبر در قرآن کریم، آموزش زبان انگلیسی، آیین سخنوری، آموزش خوش‌نویسی و خطاطی و ارائه آموزش‌های کاربردی در حوزه کامپیوتر و اینترنت از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های ماهنشان در تابستان ۱۴۰۳ است.

امیری با اشاره به ضرورت توجه به حوزه خانواده، در راستای توانمندسازی مادران و بهبود رابطه والد فرزند تاکید کرد: ورکشاپ یک روزه آموزش فنون قصه‌گویی به مادران (مادران قصه‌گو) و سلسله جلسات مشاوره خانواده نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: برنامه‌های ویژه اوقات فراغت مختص فصل تابستان نبوده و امیدواریم با استقبال عموم علاقه‌مندان این جلسات در طول سال ادامه داشته باشد.                   

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان اظهار کرد: ایجاد فرصت برای شرکت کنندگان و همچنن فضای مناسب برای یادگیری با استفاده از روش‌های نوین تدریس و  تکنولوژی‌های آموزشی تأثیر زیادی در کیفیت کلاس‌های آموزشی در کتابخانه‌های عمومی خواهد داشت.

وی در رابطه با غنی‌سازی اوقات فراغت و ترغیب حضور گروه‌های سنی مختلف در کتابخانه‌ مطرح کرد: کلاس‌های متنوع در حیطه‌های ادبی، هنری، کسب و کار خانگی و کارآفرینی، مهارتی، فرهنگی و قرآن و معارف توسط کتابخانه‌های شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر