logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۸۵۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

رئیس جمهور منتخب قوی و کارآمد باشد

رئیس-جمهور-منتخب-قوی-و-کارآمد-باشد-
امام جمعه زنجان با بیان اینکه حضور در انتخابات یک حق و تکلیف دینی است گفت: فردی را انتخاب کنیم که برای مدیریت کشور قوی و کارآمد باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همانطوری که ملت ایران در تشییع شهدای خدمت حماسه آفریدند تکمیل کننده این حماسه حضور اقشار مختلف پای صندوق‌های رای هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه حضور در این رخداد مهم یک حق و تکلیف دینی است اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار جمهوری اسلامی است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه حضور آحاد مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان را ناامید می‌کند ادامه داد: مشارکت مردم به معنی این است همچنان مردم پای آرمان‌های انقلاب هستند و مانع تعرض دشمنان می‌شوند.

وی با بیان اینکه در صورتی که مشارکت در این رخداد مهم کاهشی باشد دشمنان می‌گویند ضعیف هستید خاطرنشان کرد: حضور مردم موجب وحدت و افزایش اقتدار ملی می‌شود و بنا به فرموده رهبری هم خودمان و دیگران را برای مشارکت در این رویداد سرنوشت‌ساز دعوت کنیم.

خاتمی با بیان اینکه رهبری در چند ماه اخیر بیانات مهمی را در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح فرمودند اظهار داشت گفت: ایشان ۳۳ بار بر این تاکید داشتند که فردی را انتخاب کنید که برای مدیریت کشور قوی و کارآمد باشد.

وی اضافه کرد: ایشان ۲۸ بار نیز بر این موضوع تاکید داشتند فردی را باید انتخاب کرد که ارزش‌های انقلاب و اهداف ملت ایران تمرکز داشته باشد.

امام جمعه زنجان همچنین به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۶۰ سازمان با برکت و پر از معنویت تبلیغات اسلامی را تاسیس کرد. 

وی همچنین به روز  هفتم تیر سال ۶۰ سالروز بمب‌گذاری  در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط مجاهدین خلق اشاره کرد وگفت: این حادثه منجر به کشته‌شدن ۷۲ نفر از اعضای این حزب شد. 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴