logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۸۵۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدرس دانشگاه آزاد واحد زنجان:

بی‌اخلاقی همراه نامزد ریاست‌جمهوری نشان از بی‌فرهنگی اوست

بی‌اخلاقی-همراه-نامزد-ریاست‌جمهوری-نشان-از-بی‌فرهنگی-اوست
مدرس دانشگاه آزاد واحد زنجان، گفت: بی‌اخلاقی کارشناس یکی از نامزدهای انتخابات در برنامه گفتگوی فرهنگی تلوزیون ثابت کرد که برخی مسئولان و همراهان آنان حتی طاقت یک سوال را هم ندارند.

سیداحمد موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه در سال‌های اخیر نیز شاهد رفتار و برخورد‌های زشت نامزد‌های انتخاباتی بودیم، گفت: مسئولان در فضای عدالتی طوری بخاطر جذب آرا از فرهنگ و عدالت صحبت می‌کنند که گویی مردم ساده‌لوح هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بی‌اخلاقی و رفتار ناشایست یکی از کاندیداها در برنامه گفتگوی فرهنگی تلوزیون، ثابت کرد که مسئولان طاقت یک سوال را هم ندارند و بی‌عدالتی از همان نقطه آغاز می‌شود.

مدرس دانشگاه آزاد واحد زنجان با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکا نیز به همین شکل است، تصریح کرد: زمانی که موضوعی آن‌ها را تهدید نمی‌کند حقوق بشر است، اما وقتی که مسئله‌ای آن‌ها را زیر سوال برده یا برایشان گران تمام می‌شود، حقوق بشر معنای خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: شاهد رخ دادن اینگونه فضا‌ها در دوران ریاست جمهوری روحانی هم بودیم که با کسانی که باب میل نبودند رفتاری زننده سر می‌زد.

موسوی با اشاره به اینکه مردم آگاه و فهیم ایران نباید این فضای نادرست را باور کنند، عنوان کرد: امید است بسیاری از این اتفاقات را مردم باور نکرده و در انتخابشان دقت کنند.

وی ابراز کرد: نامزد‌ انتخاباتی به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار قبل از او کسی قوه مجریه را بر عهده نداشته است و یا جوری از بین‌الملل و روابط بین‌المللی صحبت می‌شود که گویی موضوعات را خود راهبری می‌کند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر