logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۸۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اعطاء تسهیلات به ۴۰۹ مددجو

اعطاء-تسهیلات-به-۴۰۹-مددجو
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال ۴۰۹ فقره تسهیلات حمایتی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، روح‌الله صالحی گفت: کمیته امداد در سال ۱۳۹۵ مجوز تأسیس صندوق امداد ولایت را با هدف پرداخت تسهیلات به مددجویان را از بانک مرکزی دریافت کرد و از سال ۹۶ کار این صندوق در سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در زنجان نیز صندوق امداد ولایت در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری ۴۰۹ فقره تسهیلات از طریق این صندوق پرداخت شده است، اضافه کرد: این تسهیلات از طریق تخصیص منابع صندوق و سپرده‌گذاری خیرین و بانکی پرداخت شده است.

وی رقم تسهیلات پرداختی را ۸۲ میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال مسکن، تسهیلات کارگشایی، درمان، ازدواج، هزینه‌های تحصیلی بوده است.

صالحی بیان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه و معوض خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴