logo
امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۸۵۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان مطرح کرد:

نقش مهم بسیج اساتید در پرورش دانشجویان انقلابی

-نقش-مهم-بسیج-اساتید-در-پرورش-دانشجویان-انقلابی-
رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان با بیان اینکه نقش بسیج اساتید در دانشگاه‌ها مهم و حیاتی است گفت: بسیج اساتید در اسلامی کردن دانشگاه‌ها و کمک به رشد و پرورش روحیه انقلابی دانشجویان نقش مهمی دارد.

ابوالفضل شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: بسیج اساتید باید به اسلامی کردن دانشگاه‌ها کمک کنند و رشد و پرورش روحیه انقلابی دانشجویان تلاش داشته باشند.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه اساتید بسیجی باید به اعتلای آموزشی عالی کشور کمک کنند ابراز کرد: اساتید دانشگاه‌ها باید کمک به ارتقای کارآمدی نظام ایران اسلامی از اولویت ماموریت خود قرار دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان ابراز کرد: بسیج اساتید در اسلامی شدن دانشگاه‌ها و کمک به مرجعیت علمی آموزش عالی کشور می‌توانند موثر واقع شوند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه بسیجان اساتید باید در کنار علم و دانش در راستای اسلامی شدن دانشگاه و تعلیم و تربیت و در راستای بهبود مباحث آموزشی و پژوهشی حرکت کند.

 شاهمرادی با بیان اینکه گسترش تفکر و فرهنگ بسیجی میان اساتید دانشگاهی به‌ عنوان یکی از وظایف بسیج اساتید است گفت: باید جوانانی را برای آینده ایران اسلامی تربیت کند که قطار توسعه ایران با سرعت بیشتر حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج اساتید باید در عرصه جهاد تبیین نیز نقش‌آفرینی کنند گفت: هدایت سایر اقشار بسیجی برای رسیدن به اهداف مقدس انقلاب نیز جز وظایف آنان است.

 رئیس دانشگاه پیام نور ماهنشان با اشاره به وظیفه حوزه و دانشگاه در قبال انتخابات ریاست جمهوری گفت: تشویق به حضور حداکثری دانشجویان و دیگر اقشار جامعه نیز امری بسیار مهم و از وظایف اساتید است.

وی با اشاره به اینکه حضور اساتید در انتخابات به عنوان الگو برای جوانان جامعه است گفت: این افراد باید به عنوان وظیفه شرعی، قانونی و انقلابی در انتخابات  شرکت کنند.

 شاهمرادی ادامه داد: با رأی خود به انتخاب رئیس جمهوری قوی، متعهد، متخصص و انقلابی کمک کنند.

وی بیان کرد: اساتید دانشگاه باید با توجه به معیارهای اسلامی و انقلابی، فردی را انتخاب کنند که دارای ایمان، اخلاق، کفایت، تجربه، انسجام و تعهد به مصالح کشور و مردم اشتغال و ازدواج جوانان در کوتاه‌ترین زمان سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۴
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۸
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۷
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۵
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴