logo
امروز : پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۸۵۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
اعلام برائت خانواده سرداران شهید زنجان از ستاد تبلیغاتی یکی از نامزدها؛

سران فتنه متوسل به تصاویر شهدا شدند

سران-فتنه-متوسل-به-تصاویر-شهدا-شدند
خانواده شهیدان رستمخانی، اشتری و احدی طی پیامی اعلام کردند، نصب تصاویر سرداران شهید زنجان در کنار تصاویر سران فتنه در ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، از شیوه‌های تبلیغاتی عوام‌فریبانه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» خانواده سرداران شهید زنجانی به استفاده از عکس شهدا در یکی از ستاد تبلیغاتی معترض شده و ضمن واکنش به این اقدام خواستار رسیدگی دستگاه‌های مسئول در زنجان شدند و اعلام کردند که استفاده از عکس شهدا در یکی از ستاد انتخاباتی بدون اجازه خانواده شهدا انجام شده است.

بیشتر بخوانید

بعد از تاکیدات مکرر باز هم در آستانه انتخابات شاهد سوء‌استفاده برخی کج اندیشان از نام شهدا برای رسیدن به اهداف انتخاباتی در استان زنجان شدیم که قرار دادن تصاویر شهدا در کنار افرادی که سابقه فتنه‌گری داشته منجر به دلخوری بیشتر خانواده شهدا شدند.

بعضی از کاندیداها از نام شهدا استفاده ابزاری می‌کنند تا به اهداف انتخاباتی خود برسند اما نباید از اعتبار و احترام و ارادتی که مردم شهید پرور زنجان نسبت به شهدا دارند سوء‌استفاده شود.

از نام و فرهنگ شهدا و اعتبار شهدایی که از جانشان گذشتند نباید در راه انتخابات و اهداف انتخاباتی سوء‌استفاده شود. بنابراین باید با عاملانی که قصد چنین اهدافی دارند برابر قانون برخورد شود چرا که شهدا در نزد مردم ما دارای عزت و احترامی ویژه هستند.

سوء‌استفاده از نام شهدا برای اهداف انتخاباتی قطعا خیانت به خون شهدا بوده چرا‌که شهدا در نزد مردم دارای جایگاه والایی هستند و حفظ قداست شهدا، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از وظیفه قانونی و شرعی بوده و نباید عوامل اجرایی انتخابات از کنار این موضوعات بی‌تفاوت گذشته و اجازه سوء‌استفاده افراد از نام شهدا برای اهداف انتخاباتی دهند.

با شهدا بودن سخت نیست با شهدا ماندن سخت است جمله‌ای که می‌تواند تلنگری برای کسانی باشد که از نام شهدا برای رسیدن به اهداف و منافع خود سوء استفاده می‌کنند.

خانواده شهید سردار اشتری هم به استفاده بدون اجازه عکس این شهید در ستاد تبلیغاتی واکنش نشان دادند و همچنین استفاده از تصویر سردار شهید رستم‌خانی در ستاد تبلیغاتی نیز بدون اطلاع خانواده انجام شده است.

خانواده شهدا از اتفاق پیش آمده گله‌مند هستند؛ چرا که شایسته نیست نام این سرداران بزرگوار در کنار افراد بدنام انقلاب آورده شود.

استفاده از تصویر شهید رستمخانی و شهید احدی در ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیدا نیز بدون اطلاع خانواده انجام شده است که امید‌واریم‌ ارگان‌های ذیربط از جمله ستاد انتخابات و امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر موضوع باشد.

این اقدام نوعی سوء استفاده ناصواب و استفاده ابزاری از شیوه‌های تبلیغاتی عوام فریبانه بوده و خانواده شهدا نیز از این اقدام گلایه کرده و ضمن اعتراض، از دستگاه‌های مسئول درخواست کردند تا اقدامات مقتضی را به عمل آورند.

مردم شهید پرور زنجان و به ویژه خانواده شهدا انتظاری که از ناظران انتخاباتی دارند افزایش نظارت بر عملکرد و اقدامات کاندیداها بوده تا دیگر شاهد سوءاستفاده‌ از نام شهدا در ستاد انتخاباتی در سطح استان زنجان نباشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر