logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۸۵۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر:

دستگاه‌ها خدمات دولت سیزدهم را تبیین کنند

دستگاه‌ها-خدمات-دولت-سیزدهم-را-تبیین-کنند
فرماندار ابهر گفت: تمام دستگاه مکلفند با اجرای برنامه‌های فرهنگی همانند؛ اجرای تئاتر، سرود و سخنرانی اساتید برجسته خدمات دولت سیزدهم را تببین کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» احمد ذوالقدر در جلسه هماهنگی مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت، ضمن تقدیر از همکاری دستگاه‌های شهرستان در اجرای مراسم تشییع گفت: برای برگزاری مراسم چهلم هم از همه دستگاه‌ها انتظار همکاری داریم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این برگزاری این مراسم پاسداشت به جهت این است که هر چه داریم از این شهدا انقلاب است، گفت: بنابراین باید به صورت شبانه‌روز در جهت اجرای هر چه بهتر این مراسم تلاش کنیم.

فرماندار ابهر با اشاره به برگزاری انتخاب ریاست‌جمهوری گفت: برگزاری مناظرات، اهمیت جهاد تبیین را برای همه دوچندان کرده است.

ذوالقدر با بیان اینکه خدمت‌های بسیاری توسط آیت‌الله رئیسی انجام شده که باید به درستی برای مردم شفاف‌سازی شود، افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در بازگویی این خدمات، پس همگی وظیفه داریم این خدمات و شبهاتی که در مناظرات به آن اشاره می‌شود حتما تبیین صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: تمام دستگاه مکلفند با اجرای برنامه‌های فرهنگی همانند؛ اجرای تئاتر، سرود و سخنرانی اساتید برجسته خدمات دولت سیزدهم را تببین کند.

فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: به مناسبت مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت، در شهرهای ابهر، صائین‌قلعه و هیدج مراسم بزرگداشت با حضور باشکوه مردم شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر