logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۸۵۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بارش‌های پراکنده در زنجان ادامه دارد

بارش‌های-پراکنده-در-زنجان-ادامه-دارد
کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که از بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش موقت باد نسبتا شدید، رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق استان همراه خواهد شد.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود که از بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش موقت باد نسبتا شدید، رگبار باران و رعد و برق در برخی مناطق استان همراه خواهد شد اظهار کرد: در روزهای آینده نیز همین شرایط ناپایدار ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر تا شب وزش باد نسبتا شدید و در برخی مناطق رگبار باران و رعد و برق مورد انتظار است ابراز کرد: طی این مدت احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن برخی مسیل‌ها نیز وجود خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: در همین زمینه هشدار نارنجی هواشناسی نیز صادر شده است. همچنین، دمای هوا طی روزهای آینده تغییر قابل‌ ملاحظه‌ای نخواهد داشت.

قدیمی با بیان اینکه دمای فعلی شهر زنجان ۲۰ درجه سانتی‌گراد است ابراز کرد: داده‌های ایستگاه‌های استان در 24 ساعت گذشته ایستگاه‌های سجاس و خیرآباد با 10 درجه سلسیوس کمترین و ایستگاه‌‌ دستجرده با 40 درجه سلسیوس بیشترین دمای استان را ثبت کرده‌اند.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۵ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۳ و ۳۲ درجه، خرمدره ۱۹ و ۳۱ درجه، آب‌بر ۲۴ و ۳۸ درجه، قیدار ۱۴ و ۲۹ درجه،‌ گرماب ۱۲ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۱ و ۳۱ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۳۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ ]
موج....هر چی میرنی درست از آب در میاد دمت گرم موجیااااااااا
فرم ارسال نظر