logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۸۴۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان:

دونده‌های روشندل زنجانی پیروز میدان شدند

دونده‌های-روشندل-زنجانی-پیروز-میدان-شدند-
نائب رئیس هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان گفت: با بیان اینکه ورزشکاران دوومیدانی کار روشندل استان زنجان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی خوش درخشیدند.

زهرا ضرابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» اظهار داشت: بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته دوومیدانی در بخش بانوان و آقایان نابینا و کم بینا، گرامیداشت شهدای خدمت تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارا‌المپیک از تاریخ 22 تا 26 خرداد ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر پایان یافت. در پایان این مسابقات تیم بوشهر با ۳۸ امتیاز عنوان قهرمانی تیمی را ‌کسب کرد ، تیم اصفهان 32 امتیاز و زنجان هم با ۲۳ امتیاز در مقام سوم بانوان قرار ‌گرفت.

نائب رئیس هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان با اشاره به مقام‌های کسب شده انفرادی تصریح کرد: مریم حسینی در ماده 100 متر برنز و در پرش تور نقره، یسنا محمدی‌کیا در پرش تور برنز، اسمر زارع در پرتاب نیزه برنز، فرزاد کرمی یک طلا را ازآن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه سرپرستی این مسابقات به عهده بنده بود خاطرنشان کرد: این مسابقات در گروه بانوان با مربیگری مهلقا اصفهانیان و در گروه آقایان شعبان پیر محمدی اجرایی شد.    

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر