logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۸۴۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان زنجان خبر داد:

کشف کالای احتکاری و قاچاق در زنجان

کشف-کالای-احتکاری-و-قاچاق-در-زنجان-
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از کشف 18 ميليارد و 400 ميليون ريالی انواع کالاهای احتکاری و فاقد مجوز در زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»، به نقل از خبرگزاری پليس، حسين بدری در اين رابطه بيان داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي در استان طی رصد اطلاعاتی، توقيف و بررسی چهار دستگاه خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان و يک واحد انبار احتکار کالا (انبار فروشگاه لاستيک) در زنجان را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضايی، در بازرسی از انبار مذکور تعداد هشت حلقه لاستيک خودروی سنگين احتکار شده و همچنين در بازرسي از خودروهای توقيفی، يک هزار و 22 کيلوگرم غذای حيوانات اهلی، 131 هزار و 400 نخ سيگار ، يک هزار و 56 قوطی نوشيدنی انرژی‌زا خارجی و 928 عدد انواع کالای آرايشی و بهداشتی قاچاق را کشف کردند. 

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اينکه کارشناسان مجموع ارزش کالاهای مکشوفه را 18 ميليارد و 400 ميليون ريال برآورد کرده‌اند، تصريح کرد: در اين راستا پنج متهم دستگير و به همراه پرونده‌های متشکله برای سير مراحل قانونی به مرجع قضايی معرفی شدند. 

 بدری در خاتمه خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان با پديده شوم قاچاق از اولويت‌های اين پليس است و از شهروندان عزيز درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در اين زمينه، مراتب را به مركز فوريت‌های پليسی 110 و يا ستاد خبری پليس امنيت اقتصادی به شماره 096300 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر