logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۸۴۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

پیش‌بینی بارش تگرگ در زنجان

پیش‌بینی-بارش-تگرگ-در-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش‌های همراه با رگبار و تگرگ از عصر روز یکشنبه برای استان پیش‌بینی می‌شود.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه هم‌اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف است که از بعد از ظهر با افزایش ابرها و در برخی مناطق با وزش باد نسبتا شدید همراه می‌شود اظهار کرد: صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای استان توسط اداره‌کل هواشناسی استان زنجان صادر شده است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: همشهریان در نظر داشته باشند امروز و به خصوص فردا دوشنبه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها تردد نداشته باشند و از حضور در فضای باز و ارتفاعات به دلیل احتمال وقوع رعد و برق خودداری کنند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه مناطق اثر در زنجان، طارم، خدابنده، خرمدره، سلطانیه، ماهنشان و ایجرود به ویژه ارتفاعات استان است تاکید کرد: رگبار باران، رعد و برق، وزش موقت باد شدید و در نقاط مستعد تگرگ درو از انتظار نیست.

سلطانی ابراز کرد: داده‌های ایستگاه‌های استان زنجان در 24 ساعت گذشته ایستگاه‌های خیرآباد با 10 درجه سلسیوس کمترین و ایستگاه‌‌های چورزق و دستجرده با 36 درجه سلسیوس بیشترین دمای استان را ثبت کرده‌اند.

وی گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۴ و ۳۱ درجه، ابهر ۱۴ و ۳۰ درجه، خرمدره ۱۶ و ۳۰ درجه، آب‌بر ۲۲ و ۳۴ درجه، قیدار ۱۸ و ۲۷ درجه،‌ سلطانیه ۱۲ و ۳۰ درجه و ماهنشان ۱۹ و ۳۴ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.    

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ ]
عالی بود.مرسی
[ نام : ] [ ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ ]
موج رسا فراتر از زمان حرکت میکنه
فرم ارسال نظر