logo
امروز : سه شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۸۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

اعزام زائران زنجانی به اردوی شوق زیارت

اعزام-زائران-زنجانی-به-اردوی-شوق-زیارت
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته یک هزار و ۳۷۷ نفر به شوق زیارت اعزام شدند که ۴۰۰ نفر آن‌ها برای اولین بار به این سفر زیارتی مشرف می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان؛ روح‌اله صالحی در جلسه شورای مدیران با اشاره به اینکه کار در کمیته‌امداد مقدس بوده و دارای حساسیت بالایی است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در این حوزه مباحث فرهنگی است.  

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی برای مددجویان گفت: برگزاری این اردو‌های زیارتی، سیاحتی با همکاری مراکز نیکوکاری و مساعدت خیران نیک‌اندیش با هدف تقویت و تربیت شخصیت فکری، فرهنگی و اجتماعی مددجویان اجرایی می‌شود.  

صالحی با مشارکت خیران و تامین هزینه‌های اجرای این قبیل برنامه‌ها در طول سال، با اولویت مددجویانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مشرف نشدند، برای زیارت حرم مطهر این امام رئوف، حضرت معصومه (س) و سایر بقاع متبرکه اعزام و همچنین زمینه بهره‌مندی از اوقات فراغت، ایجاد نشاط و آرامش در خانواده‌های تحت پوشش فراهم می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: سال گذشته یک هزار و ۳۷۷ نفر به شوق زیارت اعزام شدند که ۴۰۰ نفر آنها برای اولین بار به این سفر زیارتی مشرف می‌شدند‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر