logo
امروز : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۸۴۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در شهرستان ابهر و استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پرده دری‌های ابتکار نتیجه بی‌فکری اوست

پرده-دری‌های-ابتکار-نتیجه-بی‌فکری-اوست-
مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در شهرستان ابهر و استان زنجان گفت: هتاکی و پرده‌دری افرادی مانند معصومه ابتکار نسبت به شهدای خدمت چیزی از ارجمندی آنان نخواهد کاست.

سید قاسم موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه حیاء به عنوان یک صفت ارزشی و یک فضیلت اخلاقی در رفتار هر کسی جلوه‌گر و بیان شخصیت اوست اظهار کرد: در این باره حدیثی از پیامبر اکرم (ص) را به عنوان سند مورد تاکید قرار داد که فرمودند؛  شرم خوب است ولی در زنان خوبتر و زیباتر است.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به اینکه « یکی از هشدارهای اجتماعی که در فرهنگ دینی از آن به عنوان مفتاح و کلید بدی‌ و زشتی در جامعه یاد شده است نداشتن شرم و حیاء و پرده دری است»  ابراز کرد: «کسی که از خوی زیبای حیاء محروم شود پرده‌های عصمت و پاکی را یکی از پس دیگری از جلو راه بر داشته می‌شود و به هرگونه پلیدی تن می‌دهد و معصومه ابتکار از جمله این زنان هتاک است».

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در شهرستان ابهر و استان زنجان با بیان اینکه خانم ابتکار علیرغم  توصیفات تحسین برانگیز مقام معظم رهبری در خصوص خدمات ارزشمند و شخصیت برجسته  شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت،  با بی‌شرمی تمام، سخنان مضحک و بی پروا لب به سخن گشوده است ابراز کرد: ابتکار درباره حادثه‌ سقوط هلی‌کوپتر ایران بیان داشته است که «کشور را از انسداد سیاسی بعد از فوت مهسا امینی که گرفتارش بودیم نجات داد».

موسوی گفت: حالا یک عده می‌گویند این اتفاق باعث خوشبختی و عاقبت به خیری آن‌ها شد ولی ما در جایگاهی نیستیم درباره آن نظر بدهیم که «سقوط بالگرد حالا تقدیر الهی بود یا آه و ناله‌ مردم، ایران را از این انسداد نجات داد».

وی عنوان کرد: وقاحت و بی‌شرمی این چهره که معاون دولت‌های خاتمی و حسن روحانی بود در حالی نسبت به شهدای خدمت روی داده است که هنوز یک ماه از شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی نگذشته است.

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در شهرستان ابهر و استان زنجان افزود: تاریخ فراموش نخواهد کرد که جمعیتی در حدود 10-12 میلیون نفر فقط در پنج شهر از کشور پیکر مطهر آیت‌الله رئیسی عزیز را تا خانه ابدی در حرم مطهر رضوی بدرقه کردند.

موسوی تاکید کرد: البته که نباید از این افراد انتظاری بیش از این داشت، چرا که در وابستگی فکری این عناصر نفوذی به اتاق‌های فکر دسیسه‌سازی‌های غربی هیچ شکی در میان نیست. 

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در شهرستان ابهر و استان زنجان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جلسه بزرگداشت شهدای خدمت فرمودند؛ « بعد از شهادت رئیس‌جمهور همه از خدمات و تلاش‌های او حرف زدند و من دلم برای رئیسی سوخت و این‌ها در زمان حیات او یک کلمه حاضر نبودند این حرف‌ها را بگویند».

موسوی با بیان اینکه  معصومه ابتکار با آن رزومه مسئله‌دار در قضیه کرونا و تعلل در واردات واکسن که منجر به کشته شدن بسیاری از هموطنانمان شد اضافه کرد: وی تمامی قله‌های بی‌شرمی را در نوردیده و به جای تعریف و توصیف خدمات ایثارگرانه آیت الله شهید رئیسی مکنونات قلبی خویش را به صراحت بر زبان جاری کرده است.

وی ابراز کرد:  ابتکار با هتاکی به شهدای خدمت، تنها بخشی از ذهنیت کینه توزانه خویش نسبت به خدمتگزاران مملکت و نظام را بر زبان آورده که امیدواریم دادستان کشور، هر چه سریعتر نسبت به برخورد قضایی با این پرده‌دری اقدامات لازم را در نظر بگیرند.

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در شهرستان ابهر و استان زنجان عنوان کرد: هتاکی و پرده‌دری افرادی مانند معصومه ابتکار نسبت به شهدای خدمت چیزی از ارجمندی آنان نخواهد کاست. عزت و اقتدار شهدای خدمت با سخنان افراد بی‌فکر کم نمی‌شود.           

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر