logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۸۴۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با موج‌رسا:

نفرین خانواده شهدا دامن برخی مسئولان را می‌گیرد

نفرین-خانواده-شهدا-دامن-برخی-مسئولان-را-می‌گیرد-
نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات بی‌شرمانه برخی مسئولان دولت گذشته نشان از ضعف است و آه خانواده شهدا دامن برخی مسئولان را می‌گیرد.

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه مردم مظلوم ایران مثل مولایشان امیرالمومنین علی (ع)، مقتدر هستند اظهار کرد: مظلومیت مضاعف این مردم شهید پرور آنجاست که در نهایت اقتدار و بردباری، بر ناجوانمردی، خیانت، دنیادوستی و درندگی اقتصادی افرادی که در لباس مسئولان به عقب‌ماندگی کشور کمک کرده‌اند، صبر و بردباری نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برخی ابتدا در لباس دوست ظاهر می‌شوند و در طی زمان انحراف و آلودگی پیدا می‌کنند، اما مردم ایران سال‌ها با مهربانی سعی کردند و فشار زشت برخی مسئولان را اصلاح کنند افزود: گاهی، دوستان دیروز انقلاب، توفیق عاقبت‌بخیری نیافتند و از قطار انقلاب اسلامی محرومین و مستضعفین پیاده شدند و به بی‌راهه رفته‌ و جایگاه، پست و مقام بر خصلت آن‌ها تاثیر گذاشته است.

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب با ریزش‌ها و رویش‌هایی مواجه است و تاریخ نشان می‌دهد که امام علی علیه السلام با وجود اینکه حق محض بود، به خاطر مصلحت اسلام و مسلمانان خانه‌نشین شد.

باقری ابراز کرد: ملت ایران هم صبورانه به خاطر مصلحت ایران و آینده فرزندانمان خانم ابتکار و هم‌طیفانشان را تحمل کرده است.

وی گفت: شهید آیت‌الله رئيسی با خدمتشان تلاش داشت راه پیشرفت و عدالت را که به انسداد کشیده شده بود، باز کنند و شهادت آن عزیزان، راه را برای رسوایی برخی بی‌حیایی‌ها در جامعه باز کرد.

نماینده سابق مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت ایران فرق بین خدمتگزاران صادق را با ثروت اندوزان به ظاهر دلسوز مردم، به خوبی می‌داند.

باقری افزود: خطر بزرگ امروز و آینده کشور در این است که خدای ناکرده راه نورانی که شهدا برای خدمت، سلامت و صداقت در کشور باز کرده‌اند، توسط عده‌ای پر ادعای ثروت‌اندوز و مرفه بی‌درد، دوباره انسداد پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه قطعاً در دولت شهید آیت‌الله رئيسی هم مثل تمام دولت‌ها نقاط ضعف و قوت وجود دارد تصریح کرد: ما منکر مشکلات مربوطه نبودیم و خود از منتقدین دلسوز دولت برای رفع برخی ضعف‌ها و کاستی‌ها بوده‌ام و اتفاقا آقای رئيسی آنقدر انتقادپذیر بود که می‌شنید و اقدام می‌کرد، اما انصاف آن است که شهید آیت‌الله رئيسی فاتح تمام راه‌های بسته شده‌ای بود که به سبب بی‌عرضگی و گاهی منفعت‌طلبی دولت‌های گذشته برای کشور مشکلات بزرگ پیش آمده بود.

باقری با بیان اینکه شهید جمهور راه را برای رفاه، تعالی، پیشرفت و عدالت باز کرد و هرجا که می‌‌دید صدای کینه‌ها بلند شده است بدانید دقیقاً در همان جا گرهی بوده و توسط شهید آیت‌الله رئیسی باز شده است افزود: دقیقا در همان مرحله منافع گروهی و خانوادگی برخی از بین رفته است و به امید خدا صدای جیغ و فریاد برخی ناخادمان را تا سال‌های سال خواهیم شنید.

وی افزود: امیدوارم به دعای خیر خانواده مظلوم شهدا، دوباره این مسیر نورانی خدمت صادقانه شهید آیت‌الله رئيسی تداوم یابد و دست آلوده طماعان و افراد بی‌توجه به محرومان، از سفره ملت شریف ایران برای همیشه تاریخ قطع شود.

وی تاکید کرد: به عنوان یک فرزند شهید بر تمامی خائنان به آرمان شهدا نفرین می‌کنم و آرزو دارم که نسل پلید مسئولانی که خون، به دل مادران و پدران شهدا کرده‌اند، قطع شود و به امید خدا قطعاً آه یتیمان شهدا، برخی را در دنیا و آخرت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر