logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۴۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم در گفتگو با موج‌رسا:

مراقب گرگ پیر بی‌ابتکار باشیم

مراقب-گرگ-پیر-بی‌ابتکار-باشیم
امام جمعه طارم گفت: مردم کشورمان دوستار شهید آیت‌الله رئیسی بودند و این موضوع بر هیچ کس کتمان نیست بنابراین باید مراقب گرگ‌های پیر و بی‌ابتکار در ایام انتخابات باشیم.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه جای تاسف دارد برخی مسئولانی که در کشور خود مسئولیت بر عهده دارند، باعث ایجاد فتنه در جامعه می‌شود اظهار کرد: دشمنان نظام با برنامه‌های مختلف برای عرصه انتخابات حاضر خواهند شد و مردم با درایت کامل و بصیرت و آگاهی لازم مثل همیشه آن‌ها را مأیوس خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

وی اضافه کرد: هدف اصلی گرگ‌های در لباس میش در کشور در ایام انتخابات این است با افشای دروغ و کذب بر ذهنیت مردم تاثیر بگذارند و حقایق را مخفی و وارونه جلوه دهند.

امام جمعه طارم ابراز کرد: باید دقت کرد در ایام انتخاب هستیم و رفتاری که برخی از افراد بدون هیچ ابتکاری درباره شهید جمهوری ایراد می‌کنند درست نیست و باید طلب‌بخشش و استغفار انجام شود.

منصوری با بیان اینکه از مفهوم جملات در می‌یابیم مسئولانی در کشورمان هستند که دارای تفکرات غربی بوده و آن‌ها فراموش کرده‌اند در کشور ایران زندگی می‌کنند ابراز کرد: نباید فراموش کرد که شهید آیت‌الله رئیسی چه اقدامات کارسازی برای پیشرفت کشور انجام داده‌ است.

وی ادامه داد: در تشییع پیکر شهید جمهور بیش از ۹۰ کشور در این مراسم حضور داشتند و بیش از هفت کشور درباره این مسئله عزای عمومی اعلام کردند.

امام جمعه طارم اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئيسی در راه خدمت به مردم و کشور جان خود را از دست دادند و اقدامات موثر شهید جمهور بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی گفت: از سخنان بی‌شرمانه برخی افراد غرب‌زده می‌توان پی برد که باید حواسمان به فتنه‌های دشمن در ایام انتخابات باشد.

امام جمعه طارم ابراز کرد: دشمنان برنامه‌های گسترده‌ای برای عدم مشارکت مردم در صحنه انتخابات دارند و می‌خواهند چهره شهید آیت‌الله رئیسی را مخدوش کنند ولی هرگز نخواهند توانست زیرا مردم شخصیت واقعی این شهید بزرگوار را می‌شناختند.

منصوری افزود: شهید رئیسی برای مردم و رفاه و آن‌ها اقدامات شبانه‌روزی داشت و شهدای خدمت برای مردم و آرامش آن‌ها جان خود را به خطر انداخت مردم ایران دوستار شهید جمهور بودند و در مراسم تشییع ایشان گسترده حضور داشتند.

وی تاکید کرد: باید این روزها حواسمان به فتنه‌های داخلی باشد فتنه‌هایی از گرگ‌های که در لباس میش در جامعه ظاهر می‌شوند.

امام جمعه طارم گفت: در انتخابات ریاست جمهوری باید با دقت و تدبیر شخص انقلابی و ولايت‌مدار را انتخاب کنیم حواسمان به دشمنان و بی‌ابتکاران در جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸ ]
در محضر خدا گناه نکنیم و با لطایف الحیل برای نامزد انتخابات مورد نظر خود مان تبلیغات نکنیم.
[ نام : ] [ ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ ]
تیتر قشنگی بود واقعا دارو دسته روحانی از جامعه چرا دل نمیکنن
فرم ارسال نظر