logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۸۴۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان استان زنجان:

پارا دوومیدانی کاران کسب مدال‌ کردند

پارا-دوومیدانی-کاران-کسب-مدال‌-کردند
رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان استان زنجان با بیان اینکه با تمرین و فعالیت‌های مستمر ورزشکاران استان موفق به تصاحب مدال‌های رنگارنگ شدند، گفت: امید است در مسابقات قهرمانی کشوری هم بدرخشیم.

طیب امیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک از ۲۲ تا ۲۶ خرداد ماه سالجاری به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد، گفت: در این مسابقات پارا دوومیدانی کاران موفق به کسب مدال رنگین شدند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، در این مسابقات ورزشکاران استان در هر دو بخش کسب مقام کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان استان زنجان با اشاره به نتایج کسب شده در رقابت‌های مسابقات قهرمان کشوری تصریح کرد: در بخش بانوان رقیه اله‌ورن ورزشکار زنجانی توانست در ماده 1500متر موفق به کسب مدال طلا شود‌.

وی با اشاره به بخش آقایان ادامه داد: در بخش آقایان محسن غریبی در پرتاب وزنه، سینا رستمی در پرتاب کلاپ مدال طلا و همینطور سهمیه پارا‌المپیک را کسب کردند.

امیری ابراز کرد: در پرتاب نیز امیر‌رضا حسنی کسب مدال طلا و پوریا حکمت در پرتاب وزنه موفق به کسب مقام نقره شدند.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها انتظار موفقیت داشتیم، خاطرنشان کرد: کسب مقام چهارم این مسابقات نیز توسط محمد‌رضا قهرمانی در پرتاب دیسک برای استان زنجان به ثبت رسید و تیم زنجان با کسب چهار مدال افتخارآفرینی کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر