logo
امروز : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۸۴۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

شهید رئیسی تراز ریاست جمهوری را بالا برد

شهید-رئیسی-تراز-ریاست-جمهوری-را-بالا-برد
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید رئیس جمهور شهید را الگو قرار دهند گفت: شهید آیت‌الله رئیسی تراز ریاست جمهوری را بسیار بالا برد.

حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: نامزدهای انتخاباتی باید رئیس جمهور شهید را الگو قرار دهند و شهید آیت‌الله رئیسی تراز ریاست جمهوری را بسیار بالا برد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی می‌تواند از هر جهت الگو باشد گفت: مقام معظم رهبری چند معیار را بیان کردند که در انتخاب اصلح به کار گرفته شود‌.

وی ادامه داد: ایشان فرمودند فردی را انتخاب کنید که با اخلاص، پرکار باشد، شعار نظام سر دهد، اهل جنجال و چالش نباشد، سابقه شفاف مدیریت داشته باشد.

علی‌اکبری یادآور شد: شهید آیت‌الله رئیسی طهارت سیاسی داشت، مسائل ملی را بر مسائل شخصی پیش می‌دانست، باور و اعتماد کامل به خداوند داشت.

وی در ادامه بیان کرد: گشایش‌های فراوانی در دوره ریاست جمهوری ایشان اتفاق افتاد، گشایشی که می‌توانست در دوران‌های گذشته نیز اتفاق بیفتد.

امام جمعه ماهنشان گفت: از جمله این گشایش‌ها ارتباط کشور با همسایه‌ها به ویژه مسلمانان، گشایش اقتصادی  بود که بعد از شهادت ایشان دنیا به این موضوعات اقرار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برکات فراوانی از سفرهای ریاست جمهوری به استان‌ها حاصل می‌شد مطرح کرد: وجود ایشان برای زنجان نیز برکات فراوانی داشت از جمله آن توسعه سد‌های مشمپا و مراش بود که موانع موجود برطرف شد و روند کار توسعه یافت.

علی‌اکبری ابراز کرد: رییس جمهور شهید چرخ تولید کارخانه‌های زیادی را که به حالت تعطیل درآمده بودند به حالت حرکت در آوردند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید طی سفرهایی که به استان ما داشتند گشایش‌های فراوانی در زمینه آب، معادن و سایر زمینه‌ها ایجاد کردند.

امام جمعه ماهنشان بیان کرد: ما باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که بخواهد و اراده داشته باشد و این راه و ریل‌گذاری که شهید آیت‌الله رئیسی به یادگار گذاشته را ادامه دهد.

وی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی چه در دوران ریاست جمهوری چه بعد از شهادت وحدت عظیمی در کشور ایجاد کرد، ما نباید بگذاریم این اتحاد از بین برود.

علی‌اکبری با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات زمینه‌ساز شادی دشمنان است گفت: من از مردم دعوت می‌کنم در این انتخابات شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه چهار دسته از شهادت آیت‌الله رئیسی خوشحال بودند، آمریکا، رژیم صهیونیستی، منافقین، سلطنت‌طلبان  گفت: ما باید با شرکت در این انتخابات دشمنان را ناامید کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر