logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۸۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت ووشو استان زنجان:

سیفی به مسابقات عربستان می‌رود

سیفی-به-مسابقات-عربستان-می‌رود
رئیس هیأت ووشو استان زنجان با بیان اینکه ۲۲ تیر ماه در شهر ریاض مسابقه خواهم داشت، گفت: این مسابقه حرفه‌ای در سازمان پی اف ال یکی از سازمان‌های معتبر دنیا است برگزار می‌شود و بنده عازم مسابقات خواهم شد.

محسن محمدسیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه در چهارمین مبارزه حرفه‌ای خود در سازمان «پی‌اف‌ال» به روی رینگ خواهد رفت، گفت: این رقابت‌ها ۲۲ تیر ماه در شهر ریاض برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور هشت رزمی کار به صورت تک حذفی در دسته سبک وزن برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ووشو استان زنجان تصریح کرد: بعد از این رقابت‌ها نیز در اردو‌های تیم ملی برای مسابقات جام جهانی ووشو آماده خواهم شد.

وی با اشاره به اینکه در رشته تالو مسابقات استانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: تیم‌های حرفه‌ای در رده‌های سنی را برای مسابقات قهرمانی کشور از جمله تمرینات، اردو و بازی‌های تدارکاتی که برگزار خواهد شد، آماده خواهیم کرد.

محمدسیفی با بیان اینکه امیدواریم تیم ووشو استان زنجان بهترین نتیجه را ازآن خود کند گفت: در حوزه بانوان و مربیان ووشو نیز مربیان حاذق و فعالی در این رشته پر محرک و جذاب داریم که امید است با تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها در بخش بانوان نیز فعال و پررنگ باشیم.

رئیس هیأت ووشو استان زنجان خاطرنشان کرد: اسماعیلی، اکبری، بهرام‌زاده، احمدی و زیبا نصیری از مربیان فعال هستند و امیدواریم برای این نفرات کلاس‌های بازآموزی و کوچینگ را برگزار کرده تا شاهد پیشرفت و موفقیتشان باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر