logo
امروز : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۸۴۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

روز انتخابات تجلی‌گاه تعهد ملی است

روز-انتخابات-تجلی‌گاه-تعهد-ملی-است
امام جمعه ماهنشان گفت: انتخابات باید مانور قدرت و انسجام ملی باشد، انتخابات ابزار بالا بردن نخبه‌های جامعه است، روز انتخابات باید تجلی‌گاه شعور و عزت ملی و تجلی تعهد ملی نیز باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: پیام مقام معظم رهبری به حجاج بیت الله الحرام راهگشا است و عمل به این پیام نورانی اتحاد انسجام و همدلی و نجات در آن است.

بیشتر بخوانید

 وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این پیام با توصیه به اینکه با چشم تدبر در اجتماع عظیم و مناسک پیچیده حج نگریسته شود.

امام جمعه ماهنشان خاطر نشان کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب و عالی‌ترین تکریم ملت ما این است که جمهوری اسلامی زمینه حاکمیت ملی را با انتخابات فراهم کرده است.

 وی با اشاره به اینکه انتخابات باید مانور قدرت و انسجام ملی باشد گفت: انتخابات ابزار بالا بردن نخبه‌های جامعه باشد، روز انتخابات باید تجلی‌گاه شعور و عزت ملی و تجلی تعهد ملی باشد.

علی‌اکبری عنوان کرد: تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی توسط شورای نگهبان بر اساس معیارهای قانونی بوده و نشان سلامت و صلابت و شجاعت شورای نگهبان دارد.

وی یادآور شد: تمام تلاش آمریکا و اروپا نجات رژیم جعلی اسرائیل و جلوگیری از سقوط دولت نتانیاهو است.

 امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه رای دادگاه کانادا که شرکت هوایی بین‌المللی اوکراین را عامل سقوط پرواز ۷۵۲ در ایران معرفی کرد گفت: خطوط هوایی اوکراین ملزم به پرداخت غرامت به بازماندگان شد و این رای عادلانه بود.

وی تصریح کرد: مشکلات موجود در عرصه کشاورزی سنددار شدن زمین‌های کشاورزی است که لازم است سرعت گرفته تا هم از بین رفتن زمین‌ها کشاورزی جلوگیری کند و هم اعتبار و هویت کشاورز را بالا ببرد.

علی اکبری خاطر نشان کرد: از مشکلات توزیع نهاده است که باید توزیع نهاده‌های کشاورزی به موقع و با دقت کامل توزیع شود.

 وی بیان کرد: تنها دانشگاه آزاد موجود در شهرستان ماهنشان که برکات فراوانی دارد و از مسئولان درخواست حمایت ویژه از این پایگاه علمی و تقویت آن را داریم‌.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه  بیشترین میزان راه‌های خاکی در این شهرستان قرار دارد گفت: راه‌های موجود هم نیاز به روکش و ترمیم دارند و در این زمینه باید توجه ویژه‌ای انجام شود و جهشی اتفاق بیفتد.

 وی ادامه داد: آن دسته از جوان‌ها که می‌خواهند پا جای پای انبیا بگذارند و کار تربیتی انجام دهند در حوزه‌های علمیه مخصوصاً تنها حوزه علمیه خواهران ثبت نام کنند و از برکات مادی و معنوی آن برخوردار شوند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴