logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۴
[ شناسه خبر : ۳۸۳۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
شاعر معروف زنجانی در گفتگو با موج‌رسا:

انتخابات مهمترین رکن نظام مردم‌سالاری دینی است

انتخابات-مهمترین-رکن-نظام-مردم‌سالاری-دینی-است
شاعر معروف زنجانی گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات امری مهم و اساسی‌ترین رکن نظام مردم‌سالاری دینی است.

ناصر دوستی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» با بیان اینکه انتخابات مهمترین رکن نظام مردم‌سالاری دینی است اظهار کرد: رعایت اخلاق دینی و اسلامی میان نامزدهای انتخاباتی توصیه شده است. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق در انتخابات خود تجلّی وحدت، همدلی و همگرایی است تصریح کرد: در رقابت‌های انتخاباتی تخریب و تهمت‌زنی و لجن‌پراکنی نه تنها موجب پیشرفت نمی‌شود بلکه ساختار سیاسی کشور را به قهقرا برده و به آبروی ملّی خدشه وارد می‌کند.

شاعر معروف زنجانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری روز ۱۴ خرداد و در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در سخنرانی که داشتند در مورد شخصیت معمار کبیر انقلاب اسلامی نکاتی مهم ارائه فرمودند؛ گفت: در رقابت‌های انتخاباتی پیش‌رو باید اخلاق حاکم باشد بدگویی، تخریب و لجن‌پراکنی هیچ کمکی نکرده بلکه آبروی کشور را می‌برد.

دوستی با اشاره به اینکه از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقاضا داریم طبق منویات مقام معظم رهبری عمل کنند، اذعان کرد: اگر چنانچه نامزدی دست به چنین کاری بزند و با بداخلاقی، تخریب، تهمت، افترا و لجن پراکنی بخواهد کار خود را پیش ببرد و رقیب را ترور شخصیتی کند کاملا مبرهن است که چیزی در چنته ندارد و به قول اخوان «سرشار از تهی‌است».

شاعر معروف زنجانی با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو برای تعیین سرنوشت کشور بسیار حیاتی است اضافه کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت در بزرگترین فستیوال سیاسی ملی، انتخاب اصلح، تعیین دولتی کارآمد، پیش‌رو، مسئولیت‌پذیر، مردمی و انقلابی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه امروز انتخابات سرنوشت‌سازی را پیش‌رو داریم و حضور گسترده مردم و مشارکت سیاسی نیاز مُبرم است گفت: می‌توان با انتخاب درست شاهد تشکیل دولتی کارآمد، مردمی، انقلابی و دولتی که در میدان باشد و عملگرا به تمام معنی کلمه بود. پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد و هم در سیاست خارجی و هم در عرصه بین‌المللی به دستاوردهای خوبی دست یافت و با برچیدن موانع تولید به رشد اقتصادی رسید.

وی با بیان اینکه پیشرفت اقتصادی و پیشرفت کشور حاصل نمی‌شود مگر با پشت‌کار، عملگرایی، کار میدانی و جهادی گفت: شهید جمهور در میدان تلاش‌گر و جهادگر بود و افتتاح پروژه‌ها را از نزدیک بررسی کرده و پای درد و دل مردم می‌نشست.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی به حرف مردم و به مشکلات مردم گوش جان می‌سپرد. بنابراین در چنین شرایطی کشورمان نیازمند چنین شخصیتی است که با دوندگی‌های بی‌امان، کار جهادی و میدانی بتواند گره از مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم باز کند، دارد.

شاعر معروف زنجانی با بیان اینکه اولین سفر شهید عزیز به زنجان آبان ماه ۱۴۰۰ بود عنوان کرد: در این سفر شهید جمهور مشکلات استان را تحلیل و بررسی کرد و دستورات لازم را جهت رفع آن‌ها ارائه داد و حضور در جمع اعضای تعاونی مسکن در مسیر فرودگاه و همچنین بازدید از کارخانه در حال احداث سرجین بافت زنجان و ارائه دستوراتی مبنی بر رفع موانع آن بود.

شاعر معروف زنجانی اضافه کرد: شهید آیت‌الله رئيسی دستور آغاز ساخت ۱۷ هزار و ۴۷۰ واحد مسکن ملی را صادر کرد و اختصاص ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان جهت راه‌اندازی طرح‌های استانی به زنجان از دیگر اقدامات کارگشای وی بود.

وی با بیان اینکه آغاز بهره‌برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی در دومین سفر شهید آیت‌الله رئیسی محقق شد عنوان کرد: با افتتاح این پروژه حدود یک هزار مگاوات نیروی برق نیز وارد شبکه برق کشور شد.

شاعر معروف زنجانی با اشاره به اینکه برآورده کردن آرزوی پیرزن ساکن کوی فلسطین در دور دوم سفر شهید آیت‌الله رئیسی به استان زنجان اتفاق افتاد، گفت: شهید جمهور در دور اول سفر به استان به بانوی زنجانی قول داد که پیگیر حل مشکلاتش خواهد بود و وقتی در سفر دوم به دیدار همان بانو رفت به ایشان خانه در کوی ثمین اهدا شده بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر