logo
امروز : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۸۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ماهنشان:

پروژه‌های شهرداری ماهنشان در حال اجراست

پروژه‌های-شهرداری-ماهنشان-در-حال-اجراست
شهردار ماهنشان گفت: ساماندهی رفیوژ وسط خیابان اسلام بصورت سنگ فرش و جاگذاری برای گلکاری در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه ظرف یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

عبدالله ملکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا» گفت: ساماندهی رفیوژ وسط خیابان اسلام بصورت سنگ فرش و جاگذاری برای گلکاری در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه ظرف یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: حدود یک هزار و متر سنگ‌ فرش برای این پروژه در حال استفاده است و برای این پروژه با مبلغی بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان محاسبه شده است.

شهردار ماهنشان یادآور شد: در این پروژه ۶ نفر در حال فعالیت هستند و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه دیگر نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در انجام سنگ فرش محل‌هایی برای کاشت گل نیز تعبیه می‌شود گفت: در محل‌های مورد نظر گل رُز کاشته می‌شود و برای این کار تعداد ۴۰۰ شاخه گل رز خریداری شده است، با توجه به شوری آب ماهنشان گل رز مقاومت بالایی دارد و گل‌های فصلی جواب‌دهی مناسبی ندارند.

ملکی ادامه داد: علاوه بر این نیز گل‌های فصلی با گذر زمان از بین خواهند رفت ولی گل رز با گذر زمان ادامه حیات و ماندگاری برای سال‌های آینده خواهند داشت.

وی مطرح کرد: از دیگر پروژه‌های در حال اجرا می‌توان به پروژه محوطه‌سازی مزار شهدا اشاره کرد.

شهردار ماهنشان با اشاره به اینکه شهرداری ماهنشان پروژه‌های دیگری نیز در دست اقدام دارد گفت: پروژه اصلاح و ساخت دیوار حفاظتی سیلاب به نام (یارخ یارخ) با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز در حال آغاز اجرا است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر