logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خدابنده مغفول مانده است/ نیاز به اقدامات اساسی در این حوزه داریم

ظرفیت‌های-گردشگری-شهرستان-خدابنده-مغفول-مانده-است-نیاز-به-اقدامات-اساسی-در-این-حوزه-داریم

نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خدابنده گفت: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خدابنده مغفول مانده است.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بحث گردشگری در شهرستان خدابنده اظهار کرد: در بحث گردشگری غار کتله‌خور و آرامگاه قیدار نبی(ع) را در شهرستان خدابنده داریم که می‌تواند با جذب گردشگر به اقتصاد این شهرستان کمک کند.

وی با بیان اینکه شهرهای گردشگری نیز در شهرستان خدابنده وجود دارد، افزود: شهر شیخ شهاب‌الدین سهروردی که بسیار توریستی و خوش آب و هوا بوده یکی از این شهرها است که باید از این ظرفیت بیشتر از این استفاده کرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مغفول ماندن ظرفیت‌های گردشگری  این شهرستان بیان کرد: در استانهای دیگر ما شاهدیم که از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده می‌شود که ما نیز باید تلاش جدی در این حوزه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان در بحث گردشگری شهرستان خدابنده همت کنند، ابراز کرد: استاندار زنجان به همراه مدیرکل میراث فرهنگی بازدیدی از مناطق گردشگری این شهرستان انجام شده که منتظر اقدام جدی در این خصوص هستیم.

بیگدلی با اشاره به اینکه تصمیماتی در خصوص بحث گردشگری شهرستان خدابنده اتخاذ شده است، عنوان کرد: ما نیاز به اقدامات اساسی در این حوزه داریم.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری با حداقل بودجه و سرمایه به بیشترین بازدهی منجر می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر بحث گردشگری در شهرستان خدابنده و همچنین  استان رونق بگیرد در حل معضل بیکاری موثر بوده و درآمدهای زیادی را به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نباید ظرفیت‌های که می‌تواند به رونق اقتصادی کمک کند را فراموش کنیم، امروز برخی از کشورهای دنیا در بحث گردشگری درآمد قابل توجهی را کسب می‌کنند که نیاز است مسئولان ما نیز با جدیت بیشتری در این حوزه فعال باشند.

وی با اشاره به معضل بیکاری در شهرستان خدابنده تصریح کرد: خانواده‌ها از اینکه فرزندان تحصیل کرده آنها امروز بیکارند گلایه‌مند بوده و خواستار برطرف شدن این مشکل هستند و در این راستا دولت باید از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال استفاده کند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر