logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۸۰۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان بر عملکرد مسئولان نظارت جدی خواهند داشت

نمایندگان-بر-عملکرد-مسئولان-نظارت-جدی-خواهند-داشت-
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت مسؤلان کشور به جد تحت رصد و نظارت ما خواهد بود و معیار ما برای رضایت از مسؤلان رضایت مردم از مسؤلان است و باید مسؤلان عملکرد خوبی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» منصور علیمردانی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌دره ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت و محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم جعلی اسرائیل به پناهگاه رفح که منجر به شهادت کودکان و زنان شد، افزود: آغاز کار مجلس شورای اسلامی انجام شده و ما به عنوان نمايندگان به صورت جدی مسائل مربوط به منطقه را پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: فعالیت مسؤلان کشور به جد تحت رصد و نظارت ما خواهد بود و معیار ما برای رضایت از مسؤلان رضایت مردم از مسؤلان است و باید مسؤلان عملکرد خوبی داشته باشند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که توانایی انجام کار نداشته باشند بنده تحمل‌شان نخواهم کرد و در تمامی لحظات حضور بنده در مجلس از هیچ گونه تذکر و سوال و دیگر ابزار‌هایی قانونی ابایی نخواهم داشت و ما به آن عهدی که با مردم بستیم وفادار هستیم.

علیمردانی گفت: همه مسئولان در این چند ماه منتهی به انتخابات فعالیت‌های مربوط به خودشان را با همان روال قبل و بهتر از آن پیگیری کنند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات مربوط به شهرستان خرمدره گفت: در خصوص تعاونی زمین‌های اصناف که چندین سال است مشکلات آن حل نشده مسئولان مربوطه تعیین تکلیف نمایند و همچنین مشکلات هتل غزال؛ مشکلات کشاورزان و مشکلات اجاره‌بهای مسئولان مربوطه پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانيه در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها مقدمات وام‌های ازدواجی که در صف‌های طولانی هستند را فراهم و سریعتر پرداخت کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر