logo
امروز : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۷۹۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

پرداخت تسهیلات به مددجویان زنجانی

پرداخت-تسهیلات-به-مددجویان-زنجانی-
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود طی دو ماهه نخست امسال 42 میلیارد و 369 میلیون ریال تسهیلات به مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد استان زنجان، روح‌اله صالحی گفت: در دو ماهه نخست سالجاری از محل سپرده‌‌گذاری خیرین نیک‌اندیش و همچنین منابع تخصیص یافته به صندوق امداد ولایت ۱۹۷ فقره تسهیلات در استان پرداخت شده است که رقم آن ۴۲ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال است.   

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال مسکن، تسهیلات کارگشایی، درمان، ازدواج، هزینه‌های تحصیلی بوده است، افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در کنار رعایت موازین و مقررات بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه خود را با هدف گره‌گشایی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان و سایر نیازمندان پرداخت می‌کند.  

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه، عنوان کرد: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه زمینه کمک و تأمین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می‌کند.  

وی همچنین از اجرای طرح قرض ماندگار در استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح خدمات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی از اولویت‌های کمیته امداد است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر