logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۷۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

مسئله آب اولویت نخست استان زنجان است

مسئله-آب-اولویت-نخست-استان-زنجان-است
مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان زنجان با اشاره به اهمیت ماموریت‌های شرکت آب و فاضلاب گفت: در همین راستا موضوع آب اولویت نخست امور اقتصادی و دارائی استان زنجان است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»محمدرضا نادری در مراسم تکریم و معارفه ذیحساب شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: با توجه به مصوبات مجلس قوانین تحول‌آفرینی برای تامین منابع مالی و زیرساخت‌ها به ویژه در زمینه آبرسانی تصویب شده که کمک شایانی به تحقق عنوان سال نیز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان زنجان نگرانی‌ها در امر آبرسانی را درک می‌کند بیان کرد: این اداره برای تحقق ماموریت‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد کرد.

علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آب‌رسانی در استان زنجان بیان داشت: 350 روستا در استان زنجان دارای تنش آبی هستند که رفع تنش آبی 171 روستا در برنامه سال 1403 قرار دارد.

نادرخانی اظهار کرد: امر آبرسانی به عنوان مسئولیتی خطیر و تعطیلی‌ناپذیر با تلاش شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران آبفا در استان بدون وقفه انجام می‌گیرد.

در این مراسم از زحمات «محمدعلی شهرآبادی» به عنوان ذیحساب پیشین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تقدیر و «ناصر بیگدلی»  به عنوان ذیحساب جدید این شرکت معرفی شد.

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲