logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۷۹۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

هنر انگشترسازی در سپهر صنایع‌دستی زنجان می‌درخشد+فیلم

هنر-انگشترسازی-در-سپهر-صنایع‌دستی-زنجان-می‌درخشد+فیلم-
سبک ویژه، زیبایی و ظرافت انگشتر زنجان که به دست هنرمندان صنایع‌دستی استان نقش بسته مانند ستاره درخشان در آسمان هنر ایران و جهان به درخشش در آمده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» یکی از هنرهای هنرمندان زنجان که حیرت‌آور شده و بعد از صنایع‌دستی همچون ملیله، چاقو و مسگری جایگاه ویژه‌ای را برای خود اختصاص داده انگشتر زنجان است که به خوبی در بازارهای داخلی و خارجی نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید

سبک ویژه زیبایی و ظرافت انگشتر زنجان که به دست هنرمندان صنایع‌دستی استان نقش بسته است مانند ستاره درخشان در آسمان هنر ایران و جهان به درخشش در آمده و چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

این روزها انگشترسازی بازار فروش خوبی دارد و باعث جذب جوانان در این شغل شده و ارائه طرح و ایده‌های جدید و مردم‌پسند این صنایع‌دستی استان حرفی برای گفتن در بازارهای دنیا دارد.

این هنر ریزه‌کاری زیادی طلبیده و طرح‌های زیبا و چشم‌نواز آن علاقمندان زیادی را به خود جذب می‌کند و اغلب انگشترهای عرضه شده به بازار انگشتر مردانه بوده و جنس آن از نقره است.

ابزار مورد استفاده در انگشتر‌سازی شامل مته کار باید، مته‌ شنی توپی، سمباده 1200، 800، 400، 150، سمباده چتری، مته چتری، لاستیک زبر و نرم و کرکی پرداخت سرفرزی است.

از برندهای برتر انگشتر استان شیخ احمد، چهار چنگ، و دندان موشی است.  

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر