logo
امروز : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۷۹۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

آزمون شهرداری‌ها ۱۰ خرداد برگزار می‌شود

-آزمون-شهرداری‌ها-۱۰-خرداد-برگزار-می‌شود
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: آزمون به کارگیری نیرو در شهرداری‌های تابعه استان، روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه در شهر زنجان برگزار خواهد شد.

سعید خلجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با توجه به ثبت نام قبلی آزمون به کارگیری نیرو در شهرداری‌های تابعه استان، آزمون روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه در شهر زنجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: داوطلبان می‌توانند به منظور کسب اطلاع از زمان و نحوه توزیع کارت ورود به جلسه و نیز محل برگزاری آزمون ظرف هفته جاری از طریق وبگاه hrtc.ir مراجعه کنند. 

خلجی با بیان اینکه داوطلبان در این آزمون بین ۱۹ رشته شغلی به رقابت خواهند پرداخت، گفت: استانداری‌های خراسان‌جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان با استناد به مجوزهای اخذ شده از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به منظور تأمین بخشی از نیروهای انسانی مورد نیاز شهرداری‌های استان، از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی (برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی) و پس از طی مراحل گزینش به صورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری می‌کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: بعد از برگزاری این آزمون، تعداد ۹۴ نفر جذب شهرداری‌های استان خواهند شد، انتخاب داوطلبان برای بررسی مدارک و سایر مراحل، حداکثر سه برابر ظرفیت از میان داوطلبان دارای بالاترین نمره علمی در هر شغل با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شهرستان ابهر قبلا از این محل سهمیه استفاده کرده است، گفت: طبق سهمیه‌بندی انجام شده از کل نیروهایی که در این آزمون جذب می‌شود، ۷۰ نفر سهم شهرداری زنجان بوده و مابقی مربوط به سایر شهرداری‌ها است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر