logo
امروز : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۷۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

شهید آیت‌الله رئیسی ریاست را برای خدمت به مردم می‌خواست

شهید-آیت‌الله-رئیسی-ریاست-را-برای-خدمت-به-مردم-می‌خواست
استاندار زنجان گفت: شهید جمهور یک تعریف متفاوتی از مسئولیت و ریاست ایجاد کرد و میراثی به یادگار گذاشت، آن هم این بود که ایشان ریاست را برای ریاست نمی‌خواست، برای خدمت‌رسانی به مردم می‌خواست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی امروز در میان مردم ابهر در مراسم تشییع شهید قدیمی گفت: از زمانی که آیت‌الله رئیسی پای کار آمد از روز اول کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به چند خاطره افزود: خبرنگاران و فیلمبرداران متعددی به خدمت ایشان آمده و انجام اعمالی را می‌گفتند که فیلم یا گزارش خوبی از آب دربیاید اما آیت‌الله رئیسی قبول نکرده و می‌گفت من از ریا و تزویر متنفر هستم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه رئیس جمهور در خفا و  هم در فضای مجازی حاشیه ایجاد نمی‌کرد تصریح کرد: یک بار با برخی از استانداران در ارتباط با مسائلی که در کشور رخ داده بود، به خدمت ایشان رفتیم و در آن جلسه خصوصی نیز لب به گلایه باز نکرده و گفت طبق فرمایشات رهبری اگر مسئولی باید کاری انجام می‌داد ولی حالا نداده، بنده این کار را انجام می‌دهم.

وی ادامه داد: بار آخری که ایشان را دیدیم بسیار خوشحال و بشاش بودند و وقتی علت آن را پرسیدیم ایشان گفت زمانی که از ملاقات با حضرت آقا برمی‌گردم احساس می‌کنم سنگینی و فشار کار‌ها از روی دوشم برداشته و احساس خوبی دارم.

افشارچی ابراز کرد: ایشان یک ریل‌گذاری کردند و ما را به اوایل انقلاب سال‌های ریاست شهید رجایی برگرداندند.

وی تصریح کرد: فاصله بین مردم و حاکمیت را کم کردند که امیدواریم راه این مرد بزرگ ادامه دار باشد. و همچنین امید است دعای مردم همواره شامل حال مسئولان باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر